// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

بازی Astral Chain توسط سازندگان Bayonetta برای نینتندو سوییچ معرفی شد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت، بازی انحصاری Astral Chain برای نینتندو سوییچ معرفی شد که توسط پلاتینیوم گیمز در حال توسعه است.

پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) را می‌توان یکی از سازنده‌های خوب و نام آشنا در خلق بازی‌های هک اند اسلش و ماجراجویی دانست که تا به حال بازی‌های خوش ساخت و موفقی نظیر سری Bayonetta و بازی NieR: Automata توسعه داده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در رویداد نینتندو دایرکت بازی جدید این استودیو به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ معرفی شد. 

در جریان این رویداد شاهد معرفی بازی Astral Chain بودیم. Astral Chain یک بازی اکشن با المان‌های هک اند اسلش است که روایت‌گر داستان مامورانی است که از طریق یک سلاح ویژه به‌ نام لجیون با دشمنان مبارزه می‌کنند. همانند اکثر ساخته‌های پلاتینیوم گیمز، آسترال چین هم شامل سیستم مبارزات متفاوتی می‌شود. برای مثال کاربران می‌توانند حین بازی کردن از سلاح‌ها و کومبوهای مختلفی استفاده کنند. از نظر طراحی هم Astral Chain ظاهر انیمه‌ای دارد، اما طراحی و ظاهر کلی بازی، شبیه به کتاب‌های کمیکی است که در مورد کاراکترهای مختلف نوشته می‌شود.

با این‌حال باید منتظر اخبار بیشتر حول Astral Chain باشیم تا مکانیزم‌های بیشتری از گیم‌پلی و مبارزات بازی ببینیم. برای مثال یکی از مواردی که می‌تواند جالب باشد، این است که آیا آسترال چین ویژگی تغییر بین کاراکترها یا ضربات ترکیبی را دارد یا خیر. در ادامه می‌توانید تصاویر بازی Astral Chain را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Astral Chain در تاریخ هشت شهریور ماه به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده