// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

بازی Hellblade: Senua's Sacrifice برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

در جریان رویداد نینتندو دایرکت مشخص شد که بازی Hellblade: Senua's Sacrifice در بهار برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

دو سال پیش بود که بازی Hellblade: Senua's Sacrifice برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس قرار گرفت و توانست نظر منتقدان و کاربران را به خود جلب کند. یکی از نکات جالب بازی Hellblade: Senua's Sacrifice، کمرنگ بودن نقش HUD در بازی است. بازیکنان در این بازی با کمک تصاویر و صداها باید معماهای بازی را پیش ببرند و از نظر گیم پلی هم شاهد شکل متفاوتی از مبارزات در سبک هک اند اسلش هستیم.

استودیو نینجا تئوری (Ninja Theory)، به‌ خوبی توانسته است یک بازی مستقل را با کیفیتی مشابه به بازی‌های AAA در دسترس کاربران قرار دهد. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، شب گذشته در رویداد نینتندو دایرکت مشخص شد که بازی Hellblade: Senua's Sacrifice برای نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود. البته هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده است و تنها اعلام شده که این بازی در بهار ۹۸ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

Hellblade: Senua's Sacrifice روایت‌ گر داستان سنوا است که برای نجات دادن روح عشقش باید از هل‌هایم عبور کند. در انتها نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا بازی Hellblade Senua's Sacrifice را تجربه کرده‌اید؟ در این میان هم اشاره کنم که نینجا تئوری پس از عبور فروش بازی Hellblade از مرز ۱۰۰ هزار نسخه روی ایکس باکس وان، مبلغ زیادی را به خیریه متمرکز بر سلامت و روان کمک کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده