// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

کیسی هادسون از سری Mass Effect می‌گوید؛ این مجموعه هنوز زنده است

با وجود ناکامی Mass Effect: Andromeda، بایوور معتقد است که این مجموعه همچنان زنده است و آینده خوبی دارد.

پس از حواشی بازی Mass Effect: Andromeda، عده‌ای از کاربران به این فکر فرو رفتند که آینده Mass Effect چه خواهد بود؟ با وجود بازی Anthem و پشتیبانی از آن در طولانی مدت و همچنین نسخه چهارم Dragon Age، به‌نظر می‌رسد بایوور استراحتی طولانی‌ به مس افکت خواهد داد. با این‌‌ حال کیسی هادسون و مارک دراه اخیرا گفت‌وگویی با سایت پالیگان انجام داده‌اند. در جریان این مصاحبه در مورد مس افکت و آینده آن صحبت شده است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، مارک دراه و کیسی هادسون در مصاحبه‌ خود اعلام کرده‌اند که با وجود اشتباهات رخ داده در Mass Effect: Andromeda، آن‌ها سری مس افکت را کنار نخواهند گذاشت. مارک دراه در این باره می‌گوید:

کار ما با مجموعه Mass Effect تمام نشده است. داستان‌های زیادی برای گفتن وجود دارد. ما می‌توانیم به‌ سراغ محتویات و موضوعات جهان اندرومدا یا Mass Effect 3 برویم. در این میان فضاهای بسیاری برای کشف کردن وجود دارد.

همچنین کیسی هادسون در این باره می‌گوید:

به‌نظر من مس افکت هنوز زنده است. تمام مدت در مورد مواردی فکر می‌کنم که به‌نظرم پرداختن به آن‌ ها عالی خواهد بود. موضوع این است که در زمان مناسب به‌سراغ آن‌ها برویم.

با تمام این تفاسیر استودیو بایوور (‌BioWare) از طریق آپدیت‌های رایگان محتویات مختلفی را به بازی Mass Effect: Andromeda اضافه می‌کند. به‌احتمال زیاد پس از عرضه بازی Anthem تمرکز آن‌ها روی نسخه بعدی دراگون ایج خواهد بود و باید منتظر ماند و ببینیم چه زمانی به‌سراغ نسخه‌ی بعدی Mass Effect خواهند رفت. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده