// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰

به‌ زودی پشتیبانی از پارتی کراس پلتفرم به بازی Rocket League اضافه می شود

استودیو سایانیکس اعلام کرد در تاریخ ۳۰ بهمن ماه آپدیت جدید Rocket League، ویژگی پارتی کراس پلتفرم به این بازی اضافه می‌کند.

مدتی پیش بود که استودیو سایانیکس (Psyonix)، سازنده و ناشر بازی Rocket League، اعلام کرده بود که کاربران راکت لیگ روی پلتفرم‌های مختلف از طریق ویژگی کراس پلی می‌توانند به یکدیگر متصل شوند، اما ویژگی پشتیبانی از پارتی کراس‌ پلی در آینده اضافه می‌شود. پارتی کراس‌پلی همان اضافه کردن دوستان‌تان از سایر پلتفرم‌های بازی و تجربه‌ی حالت‌های مختلف در کنار یکدیگر است. به‌ عبارتی زمانی که این ویژگی اضافه شود، بازیکنان می‌توانند دوستان خود را روی از سایر پلتفرم‌ها در یک پارتی دعوت کنند و وارد حالت‌های مختلف راکت لیگ شوند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سایانیکس اعلام کرد در تاریخ ۳۰ بهمن ماه (۱۹ فوریه) یک آپدیت برای بازی Rocket League منتشر می‌شود که در این آپدیت شاهد اضافه شدن ویژگی پشتیبانی از پارتی کراس‌پلی خواهیم بود. پس از این آپدیت بازیکنان از طریق RocketID می‌توانند دوستان خود را جست‌وجو کرده و آن‌ها را به لیست دوستان‌شان اضافه کنند. RocketID هم شامل نام کاربری بازیکنان به‌ همراه اعدادی است که در انتهای نام کاربری آنها قرار می‌گیرد.

بازیکنان از داخل تنظیمات می‌توانند نام کاربری خود را تغییر دهند، اما اعداد در نظر گرفته شده به‌ صورت تصادفی انتخاب شده‌اند و قادر به تغییرشان نخواهید بود. لیست دوستان شما در بازی راکت لیگ پس از آپدیت ذکر شده هم شامل یک شاخه‌ جدید می‌شود که با مراجعه به آن می‌توانید ۲۵ بازیکنی را که اخیرا در تیم‌تان یا تیم حریف قرار داشته‌اند، مشاهده کنید. همچنین یک ویدیو هم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را در زومجی تماشا کنید تا شناخت بیشتری به لیست دوستان جدید راکت لیگ پیدا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در انتها مشخص شده است که رویداد فصل بهار بازی لغو شده است و به‌ دنبال آن استودیو سایانیکس رویداد دیگری را در اواخر سال جاری میلادی در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. برای جبران این اتفاق هم از تاریخ ۱۶ اسفند ماه (هفت مارس) الی ۲۰ اسفند ماه (۱۱ مارس) رویداد XP دو برابر برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. همچنین در این بازه زمانی درصد کسب Paintهای داخل بازی هم دو برابر افزایش پیدا می‌کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده