// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

تاریخ انتشار بازی World War Z با تریلری اعلام شد

استودیو Saber Interactive و کمپانی Focus Home Interactive با انتشار یک تریلر، تاریخ عرضه بازی World War Z را اعلام کردند.

در سال ۲۰۱۲ کمپانی Paramount Pictures (پارامونت پیکچرز)، توزیع‌کننده فیلم World War Z، حق مادی و معنوی ساخت بازی ویدیویی براساس این فیلم را به ثبت رساند که موجب انتشار اخباری مبنی بر عرضه قریب‌الوقوع بازی World War Z شد. در نهایت اواخر سال ۲۰۱۷ در جریان مراسم The Game Awards این بازی به عنوان اثری در سبک تیراندازی سوم شخص معرفی شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Saber Interactive و کمپانی Focus Home Interactive (فوکوس هوم اینتراکتیو) که به ترتیب وظیفه توسعه و انتشار بازی World War Z را بر عهده دارند، در کنار نمایش تریلری جدید از این بازی تاریخ عرضه آن را اعلام کردند.

در بازی World War Z که دارای لوکیشن‌های مختلفی همچون نیویورک و مسکو است، به نبرد با دسته‌های بزرگی از زامبی‌ها می‌پردازید که برای علاقه‌مندان آثار زامبی‌-‌محور به خصوص فیلم World War Z جذاب خواهد بود. بازیکنان می‌توانند شخصیت و حالت موردنظر خود را از بین کلاس‌ها و حالت‌های متنوع بازی انتخاب کنند و برای دفاع از خود از سلاح‌های متنوع بازی بهره ببرند. در تازه‌ترین تریلر این بازی تمامی موارد گفته شده، دیده می‌شوند و نبرد‌های سهمگین که در جریان آن‌ها هزاران زامبی با استفاده از سلاح‌های مختلف از بین می‌روند، قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

طبق اعلام سازندگان بازی World War Z، نسخه پی سی این بازی به صورت انحصاری از طریق فروشگاه Epic Games به فروش خواهد رسید. پیش از این نیز بازی‌های مختلفی همچون Ashen ،The Division 2 و Metro Exodus با ترک فروشگاه Steam، به بازی‌های انحصاری فروشگاه اپیک گیمز تبدیل شدند. ارائه ۸۸ درصد از فروش به سازندگان باعث شده است که بازی‌سازان به سمت این فروشگاه جذب شوند و از عرضه محصولات خود در فروشگاه استیم که تنها ۷۰ درصد از فروش را به سازندگان اختصاص می‌دهد، امتناع کنند. علاوه بر عرضه بازی‌های انحصاری و امکان خرید بازی‌ها با قیمتی پایین‌تر از فروشگاه استیم، عاملی که باعث می‌شود کاربران پلتفرم PC به سراغ فروشگاه اپیک گیمز بروند، انتشار رایگان بازی‌های مختلفی همچون Axiom Verge و Super Meat Boy است. سیستم موردنیاز برای اجرای بازی World War Z به شرح زیر است:

حداقل سیستم موردنیاز

  • سیستم عامل: ویندوز 7 و بالاتر
  • پردازنده: اینتل Core i5 750، اینتل Core i3 530 یا ای‌ام‌دی Phenom II X4 810
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GTX 730، ای‌ام‌دی Radeon 240 یا اینتل HD 530
  • فضای مورد نیاز: حداقل ۲۰ گیگابایت

سیستم پیشنهادی

  • سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه‌ ۶۴ بیتی)، دایرکت ایکس 11
  • پردازنده: اینتل Core i7-3970 3.5GHz
  • حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GTX 960 یا ای‌ام‌دی Radeon R9 280
  • فضای مورد نیاز: حداقل ۲۰ گیگابایت

بازی World War Z در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین ۱۳۹۸) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. از دیگر خبر‌های مربوط به این بازی می‌توان به تمایل استودیو Saber Interactive برای ساخت بخش چندنفره‌ Days Gone و همکاری کمپانی AMD با استودیو سازنده در ساخت بازی مذکور اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده