// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰

Arma 3 را به مدت چهار روز روی استیم رایگان تجربه کنید

بازیکنان از تاریخ ۲۵ بهمن ماه می‌توانند بازی تیراندازی نظامی Arma 3 را به‌مدت چهار روز روی استیم رایگان تجربه کنند.

رایگان شدن بازی‌های مختلف روی پلتفرم‌های گیمینگ یکی از مواردی است که کاربران از آن‌ها استقبال می‌کنند. حال اگر به این دسته از بازی‌ها علاقه‌مند هستید، می‌توانید از فردا بازی Arma 3 را به‌ صورت رایگان تجربه کنید. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، بازی Arma 3 از ساعت ۹:۳۰ بعد از ظهر روز ۲۵ بهمن ماه (۱۴ فوریه) الی ۲۹ بهمن ماه (۱۸ فوریه) به‌صورت رایگان در دسترس کاربران استیم قرار خواهد گرفت.

در این میان اگر از تجربه‌ی بازی لذت بردید، می‌توانید Arma 3 را در تخفیف ویژه‌ این بازی خریداری کنید. بازی Arma 3 و تمامی بسته‌های الحاقی‌اش از جمله Arma Apex از ۲۰ الی ۶۶ درصد تخفیف خورده‌اند. همچنین اگر بازی اصلی را خریداری کنید، تمامی پیشرفت‌ها و اچیومنت‌های باز شده شما از نسخه‌ رایگان به بازی اصلی منتقل می‌شود. جدا از این موارد، بازی Arma 3 جزو آن دسته از بازی‌هایی است که از ویژگی Steam Workshop پشتیبانی می‌کند. از این رو جدا از محتویات و آیتم‌های بازی، بازیکنان از طریق Steam Workshop به بیش از ۵۵ هزار آیتم مختلف دسترسی خواهند داشت.

در ادامه می‌توانید ویدیو کوتاه بازی Arma 3 به مناسبت رایگان شدن بازی در این آخر هفته را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده