// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

تاریخ بتای عمومی The Division 2 مشخص شد

کاربران از تاریخ ۱۰ اسفند ماه می‌توانند بتای بازی The Division 2 را روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تجربه کنند.

چندی پیش بود که از طریق حساب کاربری توییتر The Division 2 مشخص شد که به احتمال زیاد یک حالت بتای عمومی هم برای بازی دیویژن 2 در دسترس قرار خواهد گرفت، اما جزئیاتی از آن به اشتراک گذاشته نشد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی The Division 2، اعلام کرده است که یک بتای عمومی برای این بازی منتشر می‌شود.

به‌عبارتی کاربران از تاریخ ۱۰ اسفند ماه (یک مارس) تا تاریخ ۱۳ اسفند ماه (چهار مارس) می‌توانند روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بتای عمومی بازی The Division 2 را تجربه کنند. بتای عمومی تنها دو هفته پیش از عرضه‌ی رسمی بازی در دسترس قرار می‌گیرد و آخرین فرصت کاربران برای تجربه‌ی بازی قبل از عرضه‌ی رسمی است. متاسفانه اطلاعاتی از محتوای بتای عمومی بازی دیویژن 2 در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد همان مراحل و محتویات بتای خصوصی در بتای عمومی هم قرار داده شده باشد.

با تمام این تفاسیر شما کاربران زومجی آیا بتای خصوصی بازی The Division 2 را تجربه کرده‌اید؟ تا چه اندازه به موفقیت این بازی امید دارید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده