// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵

معرفی بازی موبایل Tacticool؛ شوتر آنلاین رقابتی

بازی موبایل Tacticool یک شوتر هیجان انگیز است که می‌توانید به صورت ۵ به ۵ با دوستان خود تجربه کنید و نبردی عالی را تجربه کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Tacticool با ارائه یک گیم‌ پلی جذاب و متفاوت سعی می‌کند که نبرد آنلاین و جذابی را برای بازیکنان داشته باشد و تجربه‌ای فراموش نشدنی محسوب شود. این بازی شامل ۵ نقشه جذاب است که هرکدام دارای تاکتیک‌های رقابتی خاصی هستند و هر لحظه شامل تجربه‌ای جدید و غیرتکراری می‌شود. پس دوستان خود را جمع کنید و هیجانی بی‌نهایت را تجربه کنید.

در ابتدا که وارد بازی اندروید Tacticool می‌شوید باید بخش آموزشی بازی را بگذارنید. این بخش به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید سوار ماشین شوید و از تیربار برای نابودی نیروهای دشمن استفاده کنید. همچنین روند گیم‌ پلی بازی را می‌توانید متوجه شوید و کمی به آن عادت کنید. اما پس از آن است که بدون هیچ مقدمه‌ای وارد بخش آنلاین خواهید شد و باید به همراه دوستان و هم تیمی‌های خود با حریفان رقابت کنید. همکاری تیمی اهمیت بالایی در بازی دارد و اگر به کمک دوستان خود نشتابید، تیم دشمن با همه افرادش بر سر شما خراب می‌شوند. همانطور که گفته شد در بازی می‌توانید سوار ماشین شوید و کنترل آن را برعهده بگیرید. دکمه‌های کنترل بازی روان است و می‌توانید چرخش‌های یک‌باره و پرش داشته باشید. شلیک‌ها به طور خودکار هستند و تنها کافی است که روی دشمنان نشانه گیری کنید. فیزیک بازی هم فوق العاده جذاب طراحی شده است و می‌توانید ماشین‌ها را منفجر کرده و حصارها را خورد کنید. در کنار شلیک کردن می‌توانید نارنجک پرتاب کنید و گروهی از دشمنان را که یک‌جا قرار دارند، نابود کنید. برای بازی ۵ نقشه جذاب طراحی شده است که می‌توانید به سراغ‌شان بروید و تنوع را در جای‌گیری و حمله به مواضع مختلف داشته باشید. بازیکنان هرکدام نام مشخصی دارند و به‌صورت رندوم انتخاب می‌شوند. می‌توانید از بین سلاح‌های متنوع بازی انتخاب کنید و به ارتقا آن‌ها بپردازید. یکی از ویژگی‌های جذاب بازی که آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید می‌کند، امکان تشکیل جوخه‌های حمله به‌ همراه دوستان است. با این قابلیت می‌توانید ۵ نفر از دوستان خود را جمع‌آوری کنید و به‌صورت همزمان به یک سرور وصل شوید و با هماهنگی بیشتر به مصاف نبرد با دشمنان خود بروید. یقینا این بخش را می‌توان اوج هیجان در بازی قلمداد کرد.

Tacticool

رمز موفقیت در بازی آیفون Tacticool این است که دشمنان خود را غافل گیر کنید و با خشاب پر به سراغ آن‌ها بروید. این روند باید با سرعت کامل انجام شود و شجاعت لازم برای زدن به دل دشمن را داشته باشید. البته حرکت‌های متوالی و استفاده به‌ موقع از نارنجک و پرش‌ هم می‌تواند تاثیرگذار باشد. نقشه‌های بازی طوری هستند که هرکدام استراتژی خاصی به همراه دارندو باید با تجربه چند باره آن به استراتژی‌های صحیح حمله برسید. تجهیزات را می‌توانید تغییر دهید و به شاتگان و سلاح‌های سنگین هم دسترسی داشته باشید. این پک‌ها رفته رفته بیش‌تر می‌شوند و می‌توانید با لو‌ل‌ آپ شدن به مجموعه سلاح‌های قوی‌تری هم برسید. گیم‌پلی بازی طوری است که شاید تاکنون تجربه نکرده‌اید و بیش‌تر روی روان بودن استوار است و توجهی به جزئیات ندارد. مثلا دیگر نیازی نیست که نگران نشانه گیری درست روی دشمنان باشید و با کشیدن صفحه نمایش به چپ و راست به‌ راحتی دشمنان خود را در تیر راس خواهید داشت. توجه به نوار سلامتی اهمیت بالایی در بازی دارد و با توجه به آنلاین بودن همه بازیکنان، باید هوشیار رفتار کنید.

انتخاب یک تاکتیک درست در بازی Tacticool برای پیروزی امر بسیار ضروری است

نبرد‌ها در بازی Tacticool همراه با اپراتورهای مختلف صورت می‌گیرد و می‌توانید کاراکترهای مختلفی برای خود داشته باشید. این کاراکترها در بازی دیده می‌شوند و علاقه‌مندان به تنوع ظاهری می‌توانند این بخش را هم تجربه کنند. بازی کاملا رایگان است و کاربرانی که می‌خواهند پیشرفت سریع‌تری در بازی داشته باشند، می‌توانند با پرداخت پول واقعی اقدام به خریداری آیتم‌های خاص کنند. نبردها بسیار سریع دنبال می‌شوند و اکشن تمام عیار را می‌توانید در بازی تجربه کنید. تاکتیک‌ها اهمیت بسیار بالایی در بازی دارند و این موضوع به‌ نوعی به خود گیمرها واگذار شده است تا انتخاب کنند. شما می‌توانید تاکتیک دویدن را انتخاب کنید و نشانه گیری را برای دشمنان خود سخت‌ کنید.

Tacticool

گیم‌پلی بازی امکان حرکت سریع و تبدیل این اثر به یک اکشن تمام عیار را فراهم کرده است و در نوع خودش اعتیادآور است

از دیگر تاکتیک‌هایی که می‌توانید در بازی Tacticool استفاده کنید، استفاده از ماشین‌ها است و بدین وسیله دشمنان شما باید به‌ دنبال شما باشند و شانس حفظ سلامت بیشتری را خواهد داشت. مخفی‌کاری هم یکی از استراتژی‌های جذاب بازی است و می‌توانید آرام آرام به دشمنان نزدیک شوید و آن‌ها را با یک ضربه از پا درآورید. محیط‌ها در بازی تنوع خوبی دارند و از صخره‌های گرم و سوزان گرفته تا تکه یخ‌های سرد و برفی را شامل می‌شوند. همه‌ی این محیط‌ها صرفا یک تغییر شکل ظاهری نیستند و روی کاورگیری و تغییر تاکتیک بازیکنان نقش مهمی دارند. سر و شکل بازی طوری است که می‌توانید حس و حال حضور در یک نبرد آنلاین تمام عیار مشابه بازی‌های AAA را داشته باشید و این حس را به عنوان یک گیمر موبایل تجربه کنید.

بازی Tacticool دارای لحظات غافل گیر کننده بسیاری است و استودیو Panzerdog همه تلاش خود را کرده است تا گیم‌پلی بازی تکراری نشود و بازیکنان تجربه‌ای نو با این اثر داشته باشند. سوار شدن به ماشین، فیزیک جذاب و واقع‌گرایانه آن سبب شده است که نبردهای آنلاین جذابیت‌های لازم را برای ساعت‌ها داشته باشد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Tacticool


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده