نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

کروکو گیم؛ فروشگاهی برای تامین تمام نیازهای گیمرها

امروزِ یکی از عوامل تعیین کننده برای خرید یک بازی ویدیویی، فروشگاه‌های اینترنتی یا آنلاین است. فروشگاه‌های آنلاین سعی در تامین هرچه کامل‌تر لیستی از بازی های ویدیویی دارند.

اما چیزی که تا به امروز شاهد آن بودیم، رشد فروشگاه‌های اینترنتی بسیار بی کیفیت (که اغلب دارای موجودی‌های ناقص و ناکارآمدی بودند) در حوزه بازی های ویدیویی بوده است. از این رو، در این گزارش سعی در واشکافی و تحلیل کمبودهای فروشگاه های اینترتی فروش بازی های ویدیویی خواهیم داشت.

تنوع کالا

اولین نکته‌ای که پس از ورود به یک سوپر مارکت توجه شما را جلب می‌کند، تنوع کالا و تعداد آن‌ها است. همین موضوع در یک وب‌سایت فروشگاهی نیز صدق می‌کند. تاکنون بیش از هزار بازی برای PS4 و Xbox 1 و Nintendo Switch روانه بازار شده است و تنها واردکنندگان مستقیم کالا، با قدرت مالی خود، توانایی عرضه این بازی‌ها را در تنوع و تعداد مناسب دارند.

از مهم‌ترین بخش های بازی‌های ویدیویی فروشگاه کروکوگیم، فروش‌ بازی‌های دیجیتال است. خرید بازی دیجیتال ps4 و خرید بازی دیجیتال xbox one از بخش‌های تحت پوشش محتوای دیجیتال مجموعه کروکوگیم محسوب می‌شود. از مزایای بازی‌های دیجیتال می‌توان به نصب و اجرای همزمان بر روی دو اکانت پلی استیشن و تحویل سریع اشاره کرد. نکته اصلی وجود همیشگی بازی بر روی اکانت شما خواهد بود.

پس تنوع بازی‌ها، کنسول‌ها و لوازم جانبی یک فروشگاه اینترنتی، یکی از پارامترهای مهم در کیفیت آن به شمار می‌رود. محلی را برای خرید بازی PS4، xbox 1 و Nintendo switch انتخاب کنید که علاوه بر بازی‌های روز دنیا، طیف گسترده‌ای از بازی های آرشیوی را نیز به پوشش دهد.

قیمت مناسب

بی شک یکی از مهم‌ترین ابعاد یک فروشگاه، قیمت تمام شده آن کالا برای مصرف کننده است. بسیاری از کالاهای وارداتی در کشور با قیمت وحشتناکی به فروش می‌رسند. دلیل این امر اقتصاد بیمار و فلسفه بانکداری در کشور است. وارد کنندگان کالا به دلیل ضعف در راه‌اندازی شبکه فروش منسجم، صرفا به عنوان عمده فروش فعالیت می‌کنند. به همین دلیل تعداد زیادی واسطه برای عرضه یک محصول به‌ وجود می‌آیند که خود موجب افزایش نجومی قیمت آن کالا خواهد شد.

از استدلال بالا می‌توان نتیجه گرفت که قیمت پایین یک محصول وارداتی حاصل واردات و فروش آن به صورت مستقیم است. یعنی فرد یا شرکتی که یک محصول را وارد می‌کند، خود نیز وظیفه بازاریابی و فروش آن را بر عهده گیرد. وب‌سایت‌هایی که قصد فعالیت در حوزه بازی‌های ویدیویی را دارند نیز از این قاعده مستثنا نیستند. به شما اکیدا پیشنهاد می‌کنیم برای خرید کنسول ps4، xbox 1 و Nintendo switch از وب‌سایت هایی استفاده کنید که خود واردکننده مستقیم کالا هستند.

قیمت روزانه

با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز در کشور، فروشگاه‌هایی که با کالای وارداتی درگیر هستند، با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند. اگر قیمت کالاهایی نظیر کنسول‌های بازی به صورت روزانه و با نرخ جدید ارز محاسبه نشود، مصرف کننده نهایی در هنگام خرید دچار سردرگمی می شود و خریدار با مراجعه به هر فروشگاه با یک قیمت متفاوت روبرو خواهد شد. دلیل این اتفاق، کوتاهی فروشندگان از به روز کردن قیمت‌ها است. پس پیشنهاد می‌کنیم برای خرید Playstation 4، Xbox One و Nintendo از وب‌سایت‌هایی استفاده کنید که قیمت خود را به صورت روزانه تغییر می‌دهند.

تخفیف های ویژه

اگر به شما بگویند فروشگاهی وجود دارد که هر هفته محبوب‌ترین کالاهای خود را با تخفیف استثنایی به فروش می‌رساند، چه فکری می‌کنید؟

احتمالا این قضیه به ذهن شما خطور می‌کند که این هم یک شعار تبلیغاتی است و احتمالا کالاهای ارائه شده، بی‌کیفیت یا فاقد تاریخ مصرف هستند. اما وب‌سایت هایی در ایران وجود دارند که بازی‌های روز دنیا را در کنار کنسول و لوازم جانبی با تخفیف ویژه به فروش می‌رسانند. این تخفیف‌ها تنها در روزهای خاص (پنج شنبه و جمعه هر هفته) در دسترس قرار می‌گیرند.

اصالت و سلامت کالا

در هنگام خرید یک کالای الکترونیک به صورت حضوری از یک فروشگاه، خریدار کالا را قبل از خرید (در محل فروشگاه) تست یا یک نفر به عنوان نصاب، آن کالا را (در محل مورد نظر شما) تست و راه‌اندازی می‌کند. اما زمانی که از یک فروشگاه اینترنتی خرید می‌کنید همیشه این سوال در ذهن شما ایجاد می‌شود که «از کجا مطمئن باشم که کالای سفارش داده شده سالم است؟»

جواب سوال بسیار واضح است. از یک وب‌سایت معتبر خرید کنید تا از اصالت کالا مطمئن باشید. وب‌سایت‌هایی وجود دارند که خود، کالا را قبل از ارسال برای مشتری تست می‌کنند و با یک برچسب سلامت فیزیکی محصول را به اطلاع خریدار می‌رسانند. متاسفانه در حال حاضر تعداد فروشگاه‌های اینترنتی قابل اعتماد در حوزه بازی‌های ویدیویی بسیار اندک است.

ارسال سریع به سراسر نقاط کشور

در دنیای امروز راه‌های زیادی جهت ارسال مرسوله‌های پستی وجود دارد. بسیاری از وب‌سایت‌های کوچک و کم اعتبار از روش‌های غیر حرفه‌ای، مانند پیک موتوری، جهت ارسال مرسولات مشتریان استفاده می‌کنند. این روش‌های سنتی در کنار بسته‌بندی‌های غیر تخصصی، معمولا موجب خسارت به کالا می‌شود. کنسول‌های بازی و سایر لوازم جانبی PS4 ،Xbox 1 و Nintendo switch نیز از این قاعده مستثنا نیستند. در این راستا لزوم بسته‌بندی صحیح و استفاده از پست‌های رسمی کشور (همراه با بیمه) بیش از گذشته احساس می‌شود.

کروکو گیم / Croco Game

آیا وب‌سایتی وجود دارد که تمام خدمات فوق را عرضه کند؟

فروشگاه و رسانه آنلاین کروکوگیم به آدرس www.crocogame.com حتما توصیه می کنیم یک بار از آنجا خرید بفرمایید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده