نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

تهران، شهری با جاذبه‌های فراوان

هر کدام از شهرهای بزرگ و دیدنی ایران دارای یک سمبل گردشگری هستند که شنیدن نام شهر، ما را به یاد آن جاذبه می‌اندازد.

وقتی نام شیراز را می‌شنویم به یاد آرامگاه حافظ می‌افتیم، هنگامی که نام اصفهان به گوشمان می‌خورد سی‌وسه‌پل در ذهنمان نقش می‌بندد و کاشان برای ما یادآور حمام فین است.

همه ما تهران را به عنوان پایتخت ایران می‌شناسیم؛ شهری با جمعیت حدود ۹ میلیون نفر و مملو از امکانات مختلف رفاهی.

متأسفانه همین پایتخت بودن تهران باعث شده تا مردم دیگر شهرها تهران را نه با جاذبه‌های بسیار زیاد گردشگری که بیشتر با همایش‌ها و سمینارها و امکاناتش بشناسند.

اگر تاکنون به فکر تهران‌گردی نیفتاده‌اید و همیشه به منظور حضور در سمینارها یا خرید از بازارهای تهران به این شهر سفر کرده‌اید، در این مطلب همراه میزبون باشید تا با هم از زاویه‌ای دیگر به تهران نگاه کنیم.

تهران، شهری با جاذبه‌های فراوان

جاذبه‌های گردشگری تهران

در تهران می‌توانید به بیش از ۱۰۰ مکان گردشی زیبا بروید؛ از جاذبه‌های تاریخی تا پارک‌های بزرگ و زیبا، از موزه‌های مختلف تا خیابان‌هایی با قدمت بسیار زیاد و بافتی قدیمی و جذاب.

محبوب‌ترین جاذبه‌های تهران که بیشتر گردشگران را به سوی خود جذب می‌کنند عبارتند از: برج میلاد، موزه آبگینه، بوستان نوروز، بوستان باغ ایرانی، بهشت مادران، بوستان آب‌وآتش، درکه، چشمه علی، مجموعه برج آزادی، باغ موزه قصر، مدرسه دارالفنون ناصرخسرو، مجموعه موزه‌های کاخ گلستان، مجموعه موزه‌های کاخ نیاوران، مجموعه موزه‌های کاخ سعدآباد، موزه جواهرات، موزه عروسک‌های ملل، موزه ملک باغ ملی، باغ مینیاتوری ایران، عمارت مسعودیه، خانه موزه مقدم، آرامگاه ابن بابویه، کلیسای سرکیس مقدس، امامزاده داوود، پارک ژوراسیک، نمایشگاه هوایی، آکواریوم پارک شهر، تله‌کابین توچال، سورتمه تهران، شهربازی بیلینو، مجموعه آبی فشافویه و…

اقامت در تهران

اگر مسافر تهران هستید بهتر است قبل از سفر حتما محل اقامت خویش را مشخص نمایید. این امر باعث می‌شود شما به هنگام ورود، در شلوغی شهر درگیر مسائل مربوط به رزرو محل اسکان و بازار سیاه و ناامن رزرو حضوری اماکن اقامتی نشوید.

استفاده از سامانه رزرواسیون میزبون راحت‌ترین و امن‌ترین راه برای اجاره روزانه اقامتگاه است.

شما می‌توانید با مراجعه به این سامانه، انواع اقامتگاه‌ها را به همراه عکس، امکانات رفاهی، آدرس و شرایط کامل اقامت مشاهده کرده و پس از بررسی کامل، اقامتگاه خود را انتخاب و رزرو نمایید.

یکی از گزینه‌های پیش روی شما اجاره روزانه آپارتمان در تهران است. این آپارتمان‌ها از نظر امکانات رفاهی بسیار متنوع هستند. این تنوع سبب گشته تا گردشگران به راحتی اقامتگاه مورد دلخواه خود را پیدا کنند. همچنین اجاره آپارتمان مبله در تهران برای گردشگرانی که امکانات داخلی محل اقامت برایشان بسیار اهمیت دارد، امکان‌پذیر است.

خوشبختانه تعدد اقامتگاه‌ها در تهران زیاد است و در همه جای شهر پراکنده‌اند. از دیگر گزینه‌ها برای اقامت، اجاره سوئیت در تهران است. این دسته از اقامتگاه‌ها متراژ محدودی دارند و مناسب تعداد نفرات پایین هستند. در صورتی که به دنبال اقامتگاهی دربست با تمامی امکانات هستید، خوب است بدانید که با اجاره ویلا در تهران می‌توانید در تمام طول سفر، در مکان مورد علاقه‌تان سکونت داشته باشید.

میزبون با جمع‌آوری اطلاعات کامل از اقامتگاه‌ها و صاحبانشان، به شما کمک می‌کند تا اقامتی مطمئن و خاطره‌انگیز را در تهران تجربه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده