// سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷

سازندگان بازی Sonic Mania استودیو جدیدی تاسیس کردند

سازندگان بازی Sonic Mania با تاسیس استودیویی جدید با نام ایونینگ استار در حال کار روی یک پروژه تازه هستند.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که بازی Sonic Mania توانست عملکرد موفقی در بازار داشته باشد، حضور سازندگان نسخه‌های قدیمی آن بوده است. کریستین وایت‌هد و تام فرای، سازندگان نسخه دوبعدی و قدیمی سونیک، برای ساخت بازی سونیک مانیا به کمپانی سگا ملحق شده بودند تا باری دیگر بتوانند خاطرات این قهرمان آبی رنگ را زنده کنند.

سونیک مانیا در حالی که ساختار اصلی نسخه سگا را در اختیار داشت توانست یک گیم پلی مشابه را برای کاربران به ارمغان بیاورد. حال در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که کسانی که در ساخت این بازی دست داشته‌اند، استودیو جدیدی را تاسیسی کرده‌اند که بتوانند از استعدادها و خلاقیت‌های خود استفاده کنند.

استودیو جدید و اصلی که با نام ایونینگ استار (Evening Star) معرفی شده است در واقع در شهر لس آنجلس تاسیس شده است. در حالی که بخش دیگری از کار این استودیو در ملبورن و لندن پیش می‌رود، سازندگان خاطرنشان کردند که هدف آنها ساخت یک محصول تازه است که بتواند مدت زمان زیادی کاربران را سرگرم کند.

ایونینگ استار با اینکه تازه کارش را شروع کرده اما هدف‌های زیادی را در برنامه خود دارد. هر یک از اعضای این تیم خواهان این هستند که بازی بزرگ خودشان را توسعه دهند. با قدرت بخشیدن به هر بخش از ساختار‌های اصلی، تیم این استودیو می‌تواند بازی‌های جدید و منحصربه‌فردی را توسعه دهد.

با مرور تکنیک‌های حیرت انگیز بازی‌های قدیمی، تیم ما قصد دارد که تاریخ بازی‌های ویدیویی را بررسی کند. با این استراتژی و داشتن تکنولوژی‌های روز، استودیو ایونینگ استار محیطی است برای اینکه خط بین ایده پردازی و انجام دادن آنها، باریک‌تر شود.

استودیو Evening Star در اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی تاسیس شده و دیو پادیلا به عنوان مدیر عامل و تهیه کننده در این استودیو حضور پیدا کرده است. در آن سو کریستین وایت‌هد وظیفه کارگردان خلاق و طراح ارشد را بر عهده گرفته است. در ادامه مسئولیت کارگردان هنری این استودیو به تام فیوری سپرده شد و هانتر بریجز نیز به عنوان کارگردان تکنیکی و صوتی معرفی شد. در انتها برد فلیک نیز در سِمت مدیر طراحی فعالیت خود را آغاز کرد.

با اینکه نفرات یاد شده توانستند با سونیک مانیا یکی از بهترین بازی‌های این مجموعه را توسعه دهند، جای خوشحالی دارد که ببینیم برنامه‌های بعدی این تیم چه خواهد بود و روی چه پروژه‌هایی فعالیت خواهند کرد. بسیاری از طرفداران احتمال می‌دهند که با توجه به گفته‌های سازندگان شاهد یک بازی پلتفرمر مشابه به سونیک خواهیم بود.

بازی Sonic Mania در زومجی مورد بررسی قرار گرفت و توانست نمره عالی ۸.۵ را از آن خود کند. برای اطلاع از مطلب نقد آن می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

 نظرات خود را در مورد تاسیس استودیو جدید به دست سازندگان سونیک مانیا، با زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده