// سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

در حالت Wrecking Zone بازی Crackdown 3 امکان بازی با دوستان وجود ندارد

کمپانی مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که بازیکنان در حالت Wrecking Zone بازی Crackdown 3، قادر نیستند با دوستان خود بازی کنند.

بازی Crackdown 3 به عنوان جدیدترین اثر انحصاری کمپانی مایکروسافت که قرار است تا سه روز دیگر (۲۶ بهمن ماه) به صورت انحصاری برای پی سی و ایکس باکس وان منتشر شود، به عنوان یک بازی که روند توسعه‌ی آن نیز مدت زمانی طولانی داشت، شما را به یک محیط جذاب در سبک اکشن ماجراجویی می‌برد. یکی از بخش‌ها یا بهتر بگوییم حالت‌های جذاب بازی که بسیاری منتظر آن هستند، حالت Wrecking Zone نام دارد که با بهره‌گیری از تکنولوژی ابری مایکروسافت، شما را به نبردهای چندنفره‌ی پنج در مقابل پنج می‌برد که در نوع خود پرطرفدار است. این هیجان ممکن است به واسطه‌ی یک خبر که به تازگی منتشر شده و جامعه‌ی نوپای این بازی را تحت تاثیر قرار داده، کاهش پیدا کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی و بر اساس اطلاعاتی که کمپانی Microsoft در اختیار کاربران قرار داده، حالت Wrecking Zone بازی انحصاری Crackdown 3 در تست‌های قبل از انتشار اصلی فاقد امکان بازی کردن با دوستان است. همچنین این بازی در مراحل ابتدایی انتشار از پارتی یا گروه پشتیبانی نمی‌کند؛ به این معنی که شما قادر نخواهید بود با دوستان خود وارد یک گروه شده و وارد این حالت چندنفره شوید. البته طبق گفته‌ی مایکروسافت، این محدودیت در ابتدای انتشار خواهد بود و باید دید در نهایت به بازی اضافه خواهد شد یا خیر. مایکروسافت در این باره این‌چنین گفته که:

حالت Wrecking Zone در ابتدای انتشار فاقد امکان ایجاد پارتی یا گروه است. همچنین ما نمی‌توانیم بگوییم که این قابلیت کی و چطور به حالت Wrecking Zone بازی اضافه خواهد شد.

حتما این مساله برای شما نیز عجیب است که Crackdown 3 به عنوان یک بازی که بخش اصلی هیجان آن روی حالت چندنفره استوار است، چطور در هنگام انتشار فاقد پارتی یا گروه خواهد بود. با توجه به این‌که این امر پیش‌تر نیز در برخی از نسخه‌های انحصاری ایکس باکس وان دیده شده، پس شاید زیاد هم عجیب به نظر نرسد. در ابتدای انتشار، بازیکنان تنها باید روی سیستم بازی‌یابی خودکار (Matchmaking) و کمپین دو نفره حساب کنند تا بتوانند از بازی هیجانی نسبی را تجربه نمایند.

مشخص نیست که چرا کمپانی بزرگ Microsoft در حالی که برای انتشار هرچه سریع‌تر بازی تلاش می‌کرد، نتوانسته توجه ویژه و درخوری روی بخش چند نفره‌ی بازی داشته باشد و به نوعی آن را در ابتدای انتشار رها کرده است. البته باید مساله‌ای دیگر را نیز متذکر شد و آن سیستم ابری مایکروسافت است که با افرایش فاصله‌ی جغرافیایی بازیکنان از یکدیگر، بر میزان تاخیر یا Latency آن‌ها می‌افزاید و موجبات تلخ شدن تجربه آنان را فراهم می‌کند؛ مشکلی که به نحوی از سال ۲۰۱۴ وجود داشته است.

به مناسب نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Crackdown 3، مایکروسافت بازی Crackdown را به رایگان در فروشگاه ایکس باکس قرار داد. پیش‌تر در زومجی از ۱۵ ساعتی بودن بخش داستانی بازی مطلع شدید و در خبری دیگر نیز خوانید که Crackdown 3 احتمالا دارای دو لیست اچیومنت یا دستاورد خواهد بود.

نظر شما در رابطه با این خبر که طرفداران را تحت تاثیر قرار داده است چیست؟


منبع WindowScentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده