// سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

جیم رایان به عنوان مدیر عامل جدید بخش بازی‌های ویدیویی سونی انتخاب شد

کمپانی سونی اعلام کرده است که از تاریخ ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۸، جیم رایان مدیر عامل و رئیس جدید بخش سرگرمی و تعاملی سونی خواهد بود.

جیم رایان را می‌توان یکی از اشخاص برجسته بخش سرگرمی کمپانی سونی دانست. وی در گذشته معاول بخش سرگرمی و تعاملی کمپانی سونی بوده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، وی به‌عنوان رئیس و مدیر عامل بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی انتخاب شده است.

کمپانی سونی اعلام کرده است که جیم رایان از تاریخ ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۸ (یک آوریل) در سمت جدید خود قرار می‌گیرد. در حال حاضر جان کودرا رئیس این بخش است و پس از تاریخ ذکر شده، وی در سمت معاون جیم رایان قرار می‌گیرد. سونی در بیانیه‌ی خود اعلام کرده است که کودرا در پست جدید خود روی ساخت تجربیات نوآورانه و تقویت شبکه پلی استیشن تمرکز خواهد کرد. جیم رایان سال‌های بسیاری (از سال ۱۹۹۴) است که در کمپانی سونی کار می‌کند و پس از مدیر عامل شدن به‌صورت مستقیم گزارش‌های خود را به‌دست کنیچیرو یوشیدا، مدیر عامل و رئیس کمپانی سونی، می‌رساند.

یوشیدا در بیانیه خود اعلام کرده است که بخش بازی ویدیویی سونی که مربوط به بازی‌های ویدیویی و سرویس‌های شبکه‌ای مختلفی می‌شود، برای سونی بسیار حائز اهمیت است. این بخش به‌واسطه‌ی سود بالای خود یک کسب و کار و بازار بزرگی برای کمپانی سونی به‌حساب می‌آید. کنیچیرو یوشیدا در این باره می‌گوید:

بدون شک این صنعت در حال رشد است و برای اینکه بتوانید بازار را به‌صورت کامل به‌دست بگیرید، باید در مواقع ضروری تغییراتی را به‌وجود بیاورید و به تکامل برسید. با توجه به صحبت‌های گسترده‌ای که با جان کودرا انجام شده است، من تصمیم گرفتم که تغییراتی را در تیم مدیریت بخش سرگرمی و تعاملی سونی ایجاد کنم تا مطمئن شویم در آینده پلتفرم پلی استیشن و شبکه‌های مختلف به تکامل بیشتری خواهند رسید و رشد بهتری را تجربه خواهند کرد.

کمپانی سونی اعلام کرده است که کودرا از این پس روی گسترش شبکه پلی استیشن کار خواهد کرد. این شبکه در حال حاضر بیش از ۹۰ میلیون کاربر فعال در هر ماه دارد. همچنین جیم رایان در راستای انتخابش به‌عنوان رئیس و مدیرعامل بخش سرگرمی و تعامل سونی اعلام کرده است:

از همان روزهای اول من رشد و تغییرات پلی استیشن را دیده‌ام. از این رو امیدوارم بتوانم از تجربیاتم به‌خوبی استفاده کنم تا بخش کسب و کار بازی‌ها و سرویس‌های شبکه‌ای تقویت و گسترش پیدا کنند. همچنین تجربه و سرگرمی‌ای که پلی استیشن در دسترس کاربران قرار می‌دهد، بیش از پیش به‌تکامل برسد.

در انتها نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا جیم رایان می‌تواند بخش تعاملی و سرگرمی سونی را بهتر از قبل گسترش دهد؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده