// سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

The Division 2 احتمالا دارای نسخه بتا عمومی خواهد بود

حساب کاربری توییتر بازی The Division 2 به‌تازگی اشاره‌هایی به بتای عمومی این بازی برای کاربران کرده است.

مدتی پیش بتای خصوصی بازی The Division 2 در دسترس بازیکنان قرار گرفت. حال حساب کاربری توییتر بازی The Division 2 اعلام کرده است که کاربران با کامل کردن مرحله Invaded، می‌توانند Capitol Hill Arm Patch را به‌عنوان پاداش کسب کنند. در این میان جدا از اعلام جوایز بتای خصوصی، به مورد دیگری هم اشاره شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری The Division 2 در اصل اعلام کرده است که بازیکنان با انجام مرحله‌ی ذکر شده در بتای خصوصی و بتای عمومی می‌توانند پاداش Capitol Hill Arm Patch را دریافت کنند. به‌عبارتی اعلام شده است که بازی دیویژن 2 دارای یک بتای عمومی هم خواهد بود که در آینده جزئیات بیشتری از آن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بازیکنان بازی The Division 2 جدا از Capitol Hill Arm Patch، با حضور در بتای خصوصی یا عمومی می‌توانند پوسته اسلحه DC Patriot را به‌عنوان پاداش دریافت کنند.

بازیکنان با پیش‌خرید بازی The Division 2 می‌توانستند به بتای خصوصی این بازی دسترسی پیدا کنند. همچنین تعدادی کد هم به‌صورت تصادفی برای اشخاصی که ثبت نام کرده بودند، فرستاده شده بود. با این‌حال باید منتظر اخبار آینده حول بازی دیویژن 2 بمانیم و ببینیم بتای عمومی در چه زمانی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. بازی The Division 2 در تاریخ ۲۴ اسفند ماه (۱۵ مارس) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده