نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

همکاری لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی برای ساخت سریال The Devil in the White City

لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی قرار است با همکاری به عنوان تهیه کننده سریال The Devil in the White City را برای شبکه هولو تولید کنند.

در حاشیه تور مطبوعاتی منتقدان تلویزیونی، کریگ ارویچ، مدیر برنامه‌های ارجینال شبکه استریم هولو (Hulu) تایید کرد که این سرویس استریم در حال همکاری با بخش تلویزیونی پارامونت برای ساخت سریال The Devil in the White City (شیطان در شهر سفید) است و مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو قرار است به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور داشته باشند که پیش از این اسکورسیزی قرار بود کارگردانی فیلم The Devil in the White City را بر عهده داشته باشد و دیکاپریو نیز نقش اصلی این فیلم را بازی کند، اما اکنون این فیلم به یک سریال تلویزیونی تبدیل شده است. از زمان انتشار رمان The Devil in the White City: Murder, Magic and the Madness at the Fair that Changed America اثر اریک لارسون، در سال ۲۰۰۳، افراد زیادی به دنبال راهی برای ساخت یک اقتباس سینمایی براساس آن بودند.

رمان The Devil in the White City داستان یک قاتل سریالی به نام دکتر اچ. اچ. هلمز در یک نمایشگاه جهانی در شیکاگوی سال ۱۹۸۳ و یک آرشیتکت دانیل اچ. برنام را دنبال می‌کند. در ابتدا تام کروز حق ساخت و پخش اقتباس سینمایی این رمان را خرید و قرار بود نقش اصلی آن را بازی کند، اما در ادامه دی کاپریو و در ادامه اسکورسیزی ساخت این پروژه را بدست گرفتند. دی‌کاپریو در آن زمان قرار بود نقش دکتر اچ. اچ. هلمز را در فیلم The Devil in the White City بازی کند، اما این پروژه هیچگاه به مرحله ساخت نرسید. با این حال، هنوز مشخص نیست که دیکاپریو قرار است در سریال The Devil in the White City بازی کند یا تنها قرار است به عنوان تهیه کننده د آن حضور داشته باشد و این موضوع در مورد اسکورسیزی نیز صدق خواهد کرد که ممکن است کارگردانی برخی از قسمت‌های این سریال را نیز بر عهده بگیرد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال The Devil in the White City در دسترس نیست. اسکورسیزی در حال کار روی فیلم The Irishman (ایرلندی) است که در طول سال ۲۰۱۹ از شبکه نت فلیکس (Netflix) منتشر خواهد شد. همچنین دی‌کاپریو پس از ۴ سال در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) به کارگردانی کوئنتین تارانتینو به ایفای نقش پرداخته است.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده