نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

اکشن فیگور فانتزی Ludens، نماد کوجیما پروداکشنز معرفی شد

دو کمپانی ژاپنی با همکاری استودیو کوجیما پروداکشنز، اکشن فیگورهای کاراکتر Ludens، شخصیت لوگوی این استودیو را معرفی کردند.

به‌تازگی و درجریان آخرین اخبار بازی، استودیو بازی‌سازی هیدئو کوجیما یعنی کوجیما پروداکشنز طی همکاری‌ای که با دو کمپانی ژاپنی Kotobukiya و Good Smile شکل داده، اکشن فیگورهای کاراکتر Ludens (شخصیتی که نماد این استودیو است) را در جشنواره‌ی Wonder Festival ژاپن معرفی کرد. مجسمه‌هایی که دو کمپانی مذکور از کاراکتر Ludens ساخته‌اند، ظاهری شبیه به نمونه‌ی اصلی آن اما با حال و هوای دنیای انیمه را دارا هستند.

Kojima Productions Ludens

مجسمه‌ی شخصیت Ludens که ظاهری کارتونی دارد و Ludens-Chan نام دارد، همان ظاهر و زره آشنای شخصیتی را که با همین نام در تیزرهای استودیو کوجیما پروداکشنز دیده‌ایم دارد. با توجه به اینکه لوازم جانبی مختلفی، مثلا یک ماسک اسکلتی-شکل هم قرار است برای این مجسمه عرضه شود، خریداران احتمالا باید هزینه‌ی زیادی را برای خریدش پرداخت کنند.

Kojima Productions Ludens

نسخه‌ای که کمپانی اسباب‌بازی سازی Kotobukiya از مجسمه‌ی Ludens ساخته، شکل و شمایلی شبیه به نسخه‌ی ساخته‌شده توسط کمپانی Good Smile دارد؛ با این تفاوت که یک نیزه در دست دارد. هنوز تاریخ عرضه و قیمت این محصولات مشخص نشده و فعلا باید برای مشخص شدن این موضوع صبر کنیم. شما می‌توانید تمامی تصاویر این مجسمه‌ها را در صفحه‌ی شخصی هیدئو کوجیما در توییتر مشاهده کنید.

هیدئو کوجیما و تیمش در استودیو Kojima Productions این روزها سخت مشغول ساخت و آماده‌سازی بازی Death Stranding هستند که شایعه‌ی انتشارش در سال ۲۰۱۹ اخیرا خیلی شنیده شده است. کوجیما اخیرا نسخه‌های اولیه‌ی بازی را در دسترس افرادی مثل جردن وگت رابرتز و اعضای استودیو گوریلا گیمز قرار داده که واکنش‌های به‌شدت هیجان‌انگیزی را هم دریافت کرده است.

بازی مورد انتظار Death Stranding در تاریخی نامشخص راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده