// دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

بازی Spyro Reignited Trilogy برای نینتندو سوییچ در GameStop لیست شد

با توجه به لیست شدن بازی Spyro Reignited Trilogy در فروشگاه اینترنتی گیم استاپ، احتمال دارد که این مجموعه از سه نسخه اول اسپایرو برای نینتندو سوییچ عرضه شود.

با توجه به صفحه‌ای در فروشگاه اینترنتی گیم استاپ (شعبه آلمان) مشخص شد که بازی Spyro Reignited Trilogy در اواسط سال جاری میلادی برای کنسول سوییچ منتشر می‌شود. در حالی که این خبر به طور رسمی از سوی سازندگان تایید نشده است، اما با توجه به راهیابی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به سوییچ بسیاری از طرفداران احتمال می‌دهند که اسپایرو روی نینتندو سوییچ نیز پورت شود. به نقل از صفحه فروشگاه گیم استاپ گویا بازی Spyro Reignited Trilogy در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد ۹۸) در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

بازی Spyro Reignited Trilogy در ابتدا در نوامبر سال گذشته برای ایکس ‌باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد. این مجموعه یا به اصطلاح باندل شامل سه بازی اصلی سری Spyro می‌شود که در سال ۱۹۹۸ به طور انحصاری روی پلی استیشن 1 منتشر شد. حال از آنجا که این آی‌پی دیگر در اختیار سونی نیست، بسیاری از کاربران توانستند این بازی را روی پلتفرم‌های مختلف تجربه کنند و به‌زودی کاربران نینتندو سوییچ نیز به این جمع ملحق می‌شوند.

نینتندو سوییچ را می‌توان یکی از بهترین کنسول‌ها برای تجربه بازی‌های پلتفرمر دانست؛ به طوری که بازی‌هایی همچون سونیک مانیا، سوپر ماریو اودیسی و سلست توانستند عملکردی بسیار عالی روی این کنسول داشته باشند. وظیفه توسعه پورت سوییچ بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به استودیو تویز فور باب (Toys For Bob) سپرده شده بود که شاهد یک محصول قابل قبول روی این کنسول بودیم. حال همین استودیو قرار است بازی Spyro Reignited Trilogy را نیز برای سوییچ پورت کند و بسیاری از هواداران انتظار یک بازی و پورت بی‌نقص را می‌کشند.

spyro

نسخه‌های بازسازی شده سری بازی Spyro Reignited Trilogy و Crash Bandicoot N. Sane Trilogy تقریبا پس از یک دهه از نسخه‌های اصلی‌شان منتشر شد و توانست نمرات قابل قبولی را در متاکریتیک ثبت کند. در کنار این آثار، در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد ۹۸) طرفداران کراش باندیکوت می‌توانند بازی Crash Team Racing Nitro Fueled را تجربه کنند. این محصول در واقع نسخه بازسازی شده بازی معروف کرش ماشینی است که در سال ۱۹۹۹ روی PS1 منتشر شده است. در مجموع بازگشت بازی‌های قدیمی یا به اصطلاح رترو نه تنها می‌تواند کاربران جدید را سرگرم کند بلکه خطرات زیادی را در گیمر‌های قدیمی زنده می‌کند.

سه نسخه اول سری  اسپایرو در قالب یک مجموعه با نام بازی Spyro Reignited Trilogy هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است و با توجه به لیست شدن این بازی در فروشگاه اینترنتی گیم استاپ، احتمالا در تاریخ ۱۶ ‌آگوست شاهد انتشار آن روی نینتندو سوییچ خواهیم بود.

نظرات خود را در مورد سری بازی‌های اسپایرو با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده