نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

نمایش مبارزات گروهی در جدیدترین تریلر بازی World War Z

جدیدترین تریلر بازی World War Z در کنار نمایش برخی از بخش‌های بازی، مشخص می‌کند که فروش این اثر در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Saber Interactive که مشغول ساخت و آماده‌سازی بازی World War Z است، به‌تازگی یک تریلر جدید از اثر مذکور را منتشر کرده که در آن برخی از حالات مختلف بازی به‌نمایش درمی‌آیند.

در تریلر، به وجود پنج حالت مختلف در بازی اشاره می‌شود که ما از این پنج حالت، دو حالت «بازیکن دربرابر بازیکن» و «بازیکن دربرابر بازیکن دربرابر زامبی» را می‌بینیم. در بخش بازیکن دربرابر بازیکن، دو تیم ۴نفره درمقابل یک‌دیگر قرار می‌گرند و باهم می‌جنگند و در بخش بازیکن در برابر بازیکن دربرابر زامبی، موج‌هایی پرجمعیت از زامبی‌ها وارد رقابت‌های PvP می‌شوند و بازیکنان علاوه بر زنده ماندن در مبارزه با دیگر بازیکنان، باید با زامبی‌ها هم مقابله بکند.

از آنجایی که هنوز اطلاعاتی رسمی از نقشه‌ی بازی منتشر نشده اما تصاویر نمایش داده شده در این تریلر، نشان می‌دهند که بازی در شهرهای ویران و تخلیه‌شده و همچنین پوشیده‌ از برف جریان خواهد داشت. برای انتشار اطلاعات بیشتر از نقشه‌ی بازی فعلا باید صبر کنیم ولی به‌احتمال بسیار زیاد، رقابت‌های بازی در نقشه‌هایی بزرگ جریان خواهد داشت.

نکته‌ی دیگری که در تریلر وجود دارد و به‌صورت رسمی هنوز ذکر نشده، وجود کلاس‌های مختلف در بازی است. بازیکنان می‌توانند کاراکتر خود را در کلاس‌های مختلفی طبقه‌بندی بکنند و وارد رقابت‌ها شوند. اینکه کلاس‌های مذکور علاوه بر تفاوت‌های ظاهری، چه قابلیت‌های ویژه‌ای دارند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند هنوز مشخص نیست و برای انتشار اطلاعات بیشتر فعلا باید صبر بکنیم. این تریلر درپایان تایید می‌کند که نسخه‌ی پی سی بازی به‌شکل انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز فروخته خواهد شد.

بازی World War Z در تاریخی نامشخص راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده