نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

دنباله فیلم Mad Max: Fury Road احتمالا در دست ساخت است

طبق شایعه جدید منتشر شده، ممکن است ساخت بازسازی فیلم Mad Max: Fury Road به کارگردانی جرج میلر از سر گرفته شده باشد.

هفته گذشته بود که کمپانی پارامونت پیکچرز ساخت فیلم World War Z 2 (ورلد وار زد ۲) را متوقف کرد که قرار بود دیوید فینچر کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد و برد پیت برای نقش آفرینی دوباره در دنباله فیلم World War Z (ورلد وار زد) بازگردد. حال در تازه‌ترین اخبار و شایعات سینما و تلویزیون، ممکن است ساخت یک مجموعه دیگر از سر گرفته شده باشد. اریک دیویس، رئیس تحریریه فندنگو در پاسخ به خبر توقف تولید و لغو ساخت فیلم World War Z 2، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود گفت که شاید این فیلم رسما لغو شده باشد، اما از منابعی شنیده که ساخت دنباله یک فیلم دیگر آغاز شده که در ادامه به روشن شدن موتور آن اشاره کرده است و از تصویر فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم) برای توییت خود استفاده کرده تا شایعات ساخت دنباله فیلم Mad Max (مد مکس) قوت بگیرد.

اگرچه او از دادن اطلاعات بیشتری خودداری کرده است، اما سرانجام ممکن است شاهد ساخت دنباله فیلم Mad Max: Fury Road باشیم که ساخت این فیلم به‌همراه قسمت فرعی آن بخاطر شکایت جرج میلر از برادران وارنر و شکایت برادران وارنر از میلر، متوقف شده استدر حال حاضر، میلر دارای یک ایده برای ساخت یک اسپین آف و پیش درآمد برای فیلم Mad Max: Fury Road است که تمرکز آن روی گذشته شخصیت ایمپریتر فیوروسا با بازی شارلیز ترون، است. همچنین دومین ایده به فیلم Mad Max: The Wasteland (مکس دیوانه: وستلند) تعلق دارد که دنباله فیلم اصلی است و در آن شاهد بازگشت تام هاردی برای بازی در نقش مکس دیوانه خواهیم بود، اما فعلا وضعیت این دو پروژه مشخص نیست و حتی ممکن است که توییت دیویس ارتباطی به مجموعه مد مکس نداشته باشد.

میلر پیش از این گفته بود که در حال ساخت یک سه‌گانه از فیلم Mad Max: Fury Road است که دو قسمت بعدی این مجموعه ممکن است قسمت فرعی و دنباله آن باشد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. همچنین مشخص نیست که در صورت ساخت قسمت جدید فیلم Mad Max آیا میلر همچنان با برادران وارنر همکاری خواهد کرد یا مسیر این دو قرار است به زودی رسما جدا شود، اما در حال حاضر این خبر تنها یک شایعه است.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده