نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

اسپین آف و پیش درآمد سریال 24 در دست ساخت نیستند

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، شبکه فاکس ساخت اسپین آف و پیش درآمد سریال 24 را قبول نکرده و ساخت هر دو پروژه متوقف شده است.

ماه مرداد امسال بود که شبکه فاکس از ساخت دو اسپین آف براساس سریال 24 خبر داد که یکی از این دو پروژه قرار بود پیش درآمد این مجموعه باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت این دو پروژه منتشر شده است. وب‌سایت ددلاین تایید کرد که شبکه فاکس هنوز دستور ساخت قسمت پایلوت (آزمایشی) برای دادن چراغ سبز به ساخت فصل اول یکی از این دو پروژه را ارائه نکرده و در حال حاضر هیچ یک از اسپین آف‌های سریال 24 در دست ساخت نیستند و در واقع شبکه فاکس تصمیم ندارد تا هیچ یک از این دو پروژه را تولید و پخش کند و ساخت هر دو پروژه متوقف شده است. ددلاین در ادامه اضافه کرد که تهیه کنندگان سریال هنوز امیدوار هستند که مجموعه 24 در آینده بازگردد و پرونده ساخت یک سریال جدید براساس آن هنوز باز است.

تمرکز سریال اول قرار بود روی منشا داستانی شخصیت جک باور باشد که در مجموعه اصلی کیفر ساترلند نقش آن را بر عهده داشته بود. همچنین سریال دوم نیز قرار بود یک سریال مهیج با طعم حقوقی و قانوی باشد که تمرکز داستان آن روی یک متهم است که ۲۴ ساعت تا اعدام آن زمان بیشتر باقی نمانده است. همچنین شبکه تلویزیونی TV Asahi در حال همکاری با شبکه فاکس برای ساخت سریال 24Japan است که انتظار می‌رود پخش فصل اول سریال 24 ژاپن از سال ۲۰۲۰ آغاز شود. این سریال در واقع بازسازی فصل اول سریال 24 خواهد بود، اما تغییراتی نسبت به مجموعه اصلی نیز خواهد داشت تا با فرهنگ ژاپن همخوانی بیشتری داشته باشد و سریال 24Japan به اقدامات گروه‌های تروریستی می‌پردازد که اولین نخست‌وزیر زن ژاپن را تهدید به ترور می‌کنند.

هر فصل سریال 24 در ۲۴ قسمت تولید و منتشر می‌شود که مجموعه اصلی داستان جک باور را دنبال می‌کند و خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیون تبدیل شد در سال ۲۰۰۶ توانست جایزه امی بهترین سریال سال را دریافت کند. همچنین این سریال پس هشت فصل توانست از سریال Mission: Impossible (ماموریت غیر ممکن) عبور کند تا به عنوان طولانی‌ترین مجموعه تلویزیونی آمریکایی با حال و هوای جاسوسی و موضوعات ضد تروریستی تبدیل شود. سریال 24Legacy نیز سریال فرعی مجموعه 24 بود که ادامه پخش آن پس از یک فصل لغو شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده