// یکشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷

سازنده بازی Realm Royale از سونی خواست که از قابلیت کراس پلی پشتیبانی کند

مدیر عامل استودیوی سازنده بازی‌های Realm Royale و Smite در توییتر راجع به نگرانی‌هایش در مورد پشتیبانی نکردن سونی از قابلیت کراس پلی برای همه بازی‌ها صحبت کرد.

در سال گذشته و حتی قبل از آن این موضوع برای بسیاری مشخص شد که که همکاری با سونی در مورد پشتیبانی از قابلیت کراس پلی بین پلی استیشن 4 و دیگر پلتفرم‌ها بسیار مشکل است. فورتنایت اولین بازی‌ای بود که توانست از قابلیت بازی بین پلتفرمی میان پلی استیشن 4 و سایر پلتفرم‌های بازی پشتیبانی کند و ماه پیش بازی Rocket League دومین اثری بود که سونی به آن اجازه داد که از این قابلیت بهره‌مند شود. به‌نظر می‌آید که توسعه‌دهندگان بیشتری مثل مدیر عامل اجرایی تیم بازی Realm Royale و رئیس استودیو Hi-Rez علاقه‌مندند که بازی‌هایشان از قابلیت کراس پلی با پلتفرم پلی استیشن بهره‌مند شوند.

استوارت چیسام، مدیر عامل اجرایی و رییس های رز، برای شنیده شدن صدایش دیروز در توییتر اعلام کرد که سونی نباید بین بقیه فرق بگذارد و باید موانع بازی کراس پلی را برای همه‌ی توسعه‌دهندگان و بازی‌ها از بین ببرد. او اعلام کرد که بازی‌های Smite ،Paladins و Realm Royale آماده‌اند که از این قابلیت استفاده کنند. او همچنین یک لینک از ویدیو یوتیوب سخنرانی معروف رونالد ریگان با نام Mr. Gorbachev – tear down this wall نیز به اشتراک گذاشت!

اگر این سه بازی‌ اعلام شده بتوانند جزو بازی‌های پشتیبانی شده از قابلیت کراس پلی قرار بگیرند تعداد کل بازی‌هایی که از این قابلیت بهره‌مند هستند به پنج بازی می‌رسد. البته بازی‌های دیگری هستند که بتوان با بازیکنان پی سی روی PS4 بازی کرد اما تا به الان فقط بازیکنان Fortnite و Rocket League می‌توانند با تمام پلتفرم‌های ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پی سی و پلی استیشن 4 بازی کنند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده