// یکشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۶

اطلاعاتی از تعداد کاربران بازی Sea of Thieves منتشر شد

رئيس استودیو ریر با انتشار چندین توییت اعلام کرد که بازی Sea of Thieves از نظر کاربران فعال عملکرد قابل قبولی دارد و محتویات بیشتری به این بازی راه پیدا می‌کند.

بازی Sea of Thieves پس از سال‌ها انتظار بلاخره سال گذشته میلادی برای پی سی و ایکس باکس وان منتشر شد و نظرات مختلفی از منتقدان دریافت کرد. در حالی که برخی هواداران از این بازی راضی بودند در آن سو بسیاری Sea of Thieves را یک محصول ضعیف یاد کردند. باز با توجه به این موضوع از زمان عرضه این بازی تا به امروز مشخص شده است که این بازی توانسته است از نظر تعداد بازیکن افراد ثابتی را در سرورهای خود نگه دارد. پس از عرضه دو بسته الحاقی بزرگ در سال گذشته و با توجه به شایعاتی که پیرامون خاموش شدن سرورهای این بازی بوده، استودیو ریر (Rare) با تکذیب این موضوع خاطر نشان کرد که محتوای بیشتری برای این بازی در حال توسعه است.

کریگ دانکن، رئیس استودیو ریر، با انتشار چندین پست در حساب کاربری شخصی خود در توییتر در مورد برنامه‌های این استودیو برای بازی Sea of Thieves اطلاعاتی منتشر کرد. بخش بزرگی از این اطلاعات در مورد نگرانی‌های طرفداران پیرامون شایعاتی است که اواخر در شبکه‌های اجتماعی و کامیونیتی‌های این بازی منتشر شده است.

وی در ابتدا به این موضوع اشاره کرد که تعداد کاربران Sea of Thieves از زمان عرضه‌اش تا به امروز بیشتر شده است و «آمار بسیار قابل قبولی روی پی سی و ایکس باکس وان» دارد. البته وی پس از این اعلامیه به تعداد بازیکنان دقیق این بازی اشاره نکرد و از جزئیات دقیقی همچون «تعداد کاربر همزمان» و «کاربران فعال» رونمایی نکرد. اما در مجموعه دانکن سعی داشت که با توییت‌های خود ترس از دل طرفداران پیرامون شایعات را از بین ببرد و حتی وعده داد که با محتویات زیاد کاربران بیشتری به این بازی ملحق می‌شوند.

sea of thieves

وی در ادامه افزود که استودیو ریر در حال حاضر برنامه‌ای برای حذف کردن ویژگی کراس پلی بین نسخه ایکس باکس وان و پی سی Sea of Thieves ندارد. البته دانکن پیش از این مطلب اعلام کرد که در آینده با انتشار آپدیتی قصد دارد قابلیتی در دسترس کاربران کنسولی قرار دهد که بتوانند سیستم کراس پلی را با کاربران پی سی غیر فعال کنند. وی خاطر نشان کرد که در حالت‌های چند نفره همچون PvP بسیاری از کاربران کنسولی اعتراض کرده‌اند که بازیکنان پی سی برتری بیشتری نسبت به آنها دارند. دانکن در این راستا قصد دارد با انتشار حالت پی‌وی‌پی The Arena، قابلیت غیر فعال کردن کراس پلی را نیز در اختیار کاربران کنسولی قرار دهد.

به طور کلی دانکن با انتشار این توییت‌ها قصد داشت که به شایعاتی که بسیاری از کاربران در صفحات اجتماعی منتشر کرده‌اند پایان دهد و خاطر نشان کند که با اینکه Sea of Thieves هنوز بازیکنان زیادی در سرورهای خود دارد، باز استودیو ریر در حال توسعه محتویات جدید است تا به پشتیبانی خود از این بازی جهان باز با محوریت دزدان دریایی ادامه دهد.

بازی Sea of Thieves هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. این بازی در زومجی توانست نمره ۶ را کسب کند. برای اطلاع بیشتر از مطلب بررسی می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

با مراجعه به صفحه اختصاصی Sea of Thieves در زومجی می‌توانید از تمامی خبر‌ها و تریلر‌هایی که از این بازی تا به امروز منتشر شده است با خبر شوید.

آیا به نظر شما بازی Sea of Thieves می‌توانید به همین صورت به کار خود ادامه دهد و بازیکنان بیشتری را به سمت خود جذب کند؟ نظرات خود را در این باره با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده