// یکشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷

بازی Two Point Hospital آپدیت رایگان Interior Designer را دریافت کرد

به تازگی بازی Two Point Hospital که توسط کمپانی سگا منتشر شده، یک بروزرسانی رایگان با نام Interior Designer دریافت کرد.

اگر شما نیز علاقه دارید یک محیط بیمارستانی را مدیریت کنید، بازی Two Point Hospital این امکان را به شما می‌دهد؛ بازی‌ای که حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، یک بروزرسانی به نام Interior Designer دریافت کرده که بازیکنان به واسطه‌ی آن قادر خواهند بود محیط بیمارستانی خود را به شکل گسترده‌ای تغییر دهند و دکوراسیون جدید، کاشی‌های جدید، کاغذ دیواری و مواردی از این دست را به آن اضافه کنند. این بروزرسانی که به لطف کارگاه استیم (Steam Workshop) و به وسیله‌ی کاربران خوش ذوق آن ساخته شده، از طریق همین شبکه قابل دریافت است و شما می‌توانید علاوه بر پیاده‌سازی طراحی مختص به خودتان، از طراحی‌های دیگران نیز که در استیم ورک شاپ قرار داده شده استفاده کنید.

کمپانی Sega به واسطه‌ی این بروزرسانی ابزاری جدید را به بازی اضافه می‌کند که شما می‌توانید با این ابزار که در داخل بازی نیز قابل دسترس است، مشغول به طراحی محیط درمانی مورد علاقه‌ی خود شوید و به عنوان مثال تصاویر دلخواه خود را در قالب کاغذ دیواری به محیط بیمارستانی خود اضافه کنید. برای این کار بازیکنان تنها کافی است روی اتاق یا محیطی که قصد تغییر آن را دارند کلیک کنند و سپس می‌توانند با استفاده از لیستی که پیش‌روی آن‌ها قرار می‌گیرد، آیتم‌های بسیاری جالبی را به اتاق مورد نظر اضافه کنند یا در آن تغییر دهند؛ که البته هر یک از این آیتم‌ها دارای قیمت مختص به خود است.

این بروزرسانی تنها یکی از چندین آپدیتی است که پس از انتشار بازی Two Point Hospital در ماه آگوست سال گذشته‌ی میلادی برای آن عرضه شده است. بروزرسانی قبلی این امکان را به بازیکنان می‌داد که بازی را در حالت سندباکس اجرا کنند که در آن می‌شد نام بیمارستان و میزان دخل و خرج را تغییر داد و مدیریت کرد و با استفاده از چالش‌های بیمار و کارکنان، هیجان خاصی به بازی بخشید. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که به واسطه‌ی آن آپدیت به بازی اضافه شد، وجود بخش VIP برای بیماران و همچنین امکان وجود و رشد بیماری‌ها و به اصطلاح اپیدمی یا فراگیر شدن آن‌ها بود. یکی دیگر از بروزرسانی‌ها که به واسطه‌ی بسته‌ی الحاقی به نام BigFoot به بازی اضافه شد، سه بیمارستان جدید را به این اثر سرگرم کننده اضافه می‌کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده