// یکشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵

بازی Phoenix Point برای بار دوم تاخیر خورد

به تازگی مشخص شده که بازی Phoenix Point بار دیگر نیز تاخیر خورده است؛ البته این بازی الهام گرفته از مجموعه X-COM تنها سه ماه تاخیر خورده است.

اگرچه پیش‌تر استودیو Snapshot Games اعلام کرده بود که بازی Phoenix Point، به عنوان یک نسخه‌ی معنوی برای بازی XCom، در ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد، اما حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی مشخص شده که در این تاریخ نیز نباید شاهد انتشار این اثر استراتژی تخیلی باشیم. طبق جدیدترین اعلام ناشر، بازی Phoenix Point  قرار است در ماه سپتامبر (۱۰ شهریور ماه تا ۱۰ مهر ماه سال ۹۸) باشد.

بازی Phoenix Point به عنوان یک اثر استراتژی علمی تخیلی، شما را به نبردهای فضایی با موجودات بیگانه خواهد برد که در آن با بهره‌گیری از سیستم نوبتی بازی، می‌توانید حس و حالی بسیار مشابه با بازی محبوب X-Com را تجربه کنید. برای ساخت این بازی، جولیان گولاپ، از طراحان ارشد بازی و استودیو اسنپ شات گیمز، ناشر این اثر، پیش‌تر اقدام به جمع‌آوری بودجه‌ای ۷۶۰ هزار دلاری برای آن کرده بودند که توانستند این بودجه را در سال ۲۰۱۷ میلادی تکمیل کرده و روند ساخت بازی را کلید بزنند. پیش‌تر استودیوی ناشر این بازی اعلام کرده بود که بازی در اواخر سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد؛ اما با نزدیک شدن به آن تاریخ، بازی برای اولین بار تاخیر خورد و به ماه جولای سال جاری میلادی موکول شد که البته با توجه به خبری که در حال مطالعه‌ی آن هستید، Phoenix Point شاهد دومین تاخیر خود در انتشار بوده است. گولاپ با انتشار ویدیویی این خبر را با

من فکر می‌کنم که خبر تاخیر مجدد بازی برای طرفداران بسیار ناراحت کننده است و من از این بابت بسیار متاسف هستم. ما از این تاخیر چند ماهه قطعا برای بهبود هرچه بیشتر بازی و روان‌تر کردن آن استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم گیم‌پلی بهتری را برای شما به ارمغان بیاوریم. ما باید بتوانیم بازی را دقیقا مطابق میل و انتظارات کسانی که برای ساخت آن از ما حمایت مالی کردند منتشر کنیم.

قرار است در ماه مارس (۱۰ اسفند ماه تا ۱۰ فروردین ماه) یک نسخه از این بازی مخصوص کسانی که از آن حمایت مالی کرده‌اند منتشر شود که فعلا اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست و تنها به این جمله بسنده شده که این نسخه شامل "حجم بالایی از محتوای جدید" خواهد بود. باید صبر کرد و دید که چه اخبار جدیدی در این رابطه منتشر خواهد شد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده