نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹

احتمال بازگشت مایکل بی جردن در فیلم Black Panther 2

طبق گفته کورتنی بی. ونس، همسر آنجلا باست، مایکل بی جردن در فیلم Black Panther 2 باز خواهد گشت.

فیلم Black Panther (بلک پنتر) سال گذشته به روی پرده‌های سینما رفت و خیلی زود به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول تبدیل شد که شاهد حضور پر رنگ این فیلم در فصل جوایز نیز هستیم. بدون شک این فیلم بخش زیادی از این موفقیت را مدیون بازی مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمانگر است. مارول در ماه اسفند سال گذشته ساخت دنباله این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد و ماه مهر امسال اعلام شد که رایان کوگلر برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther 2 (بلک پنتر ۲) باز خواهد گشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از شخصیت‌های اصلی قسمت اول ممکن است در دنباله این فیلم بازگردد. در حاشیه فرش قرمز مراسم جایزه انجمن بازیگران فیلم که این هفته برگزار شد، کورتنی بی. ونس و همسرش آنجلا باست، نیز حضور داشتند. فیلم Black Panther که باست نقش شخصیت ملکه راموندا، مادر تی‌چالا، را در این فیلم بر عهده داشت، موفق شد جایزه بهترین عملکرد بازیگران را از این جوایز دریافت کند. زمانی که خبرنگار Entertainment Tonight از باست سوالی در مورد احتمال بازگشتش در فیلم Black Panther 2 پرسید، او در جواب گفت:

من تصور می‌کنم که حضور خواهم داشت.

black panther

در ادامه ونس تایید کرد که باست در فیلم Black Panther 2 حضور دارد و گفت که همه در این قسمت باز خواهند گشت. ونس در ادامه گفت که حتی مایکل بی جردن نیز در این قسمت حضور دارد. با این حال، این موضوع نمی‌تواند به معنای قطعی بودن بازگشت جردن در دنباله فیلم Black Panther باشد، اما این احتمال وجود دارد که این فیلم حاوی تصاویری از اتفاقاتی که در گذشته رخ داده، نیز باشد که در آن شاهد حضور شخصیت کیلمانگر نیز باشیم یا اینکه در دنیای مردگان این شخصیت حضور دارد. با این حال، می‌دانیم که فیلم Black Panther 2 هنوز فیلمنامه‌ای ندارد و باید در انتظار تایید یا تکذیب والت دیزنی، مارول استودیو یا مایکلی بی جردن باشیم.

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther 2 قرار است در طول سال ۲۰۱۹ انجام شود و گفته می‌شود که فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Black Panther از اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ برای اکران در سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. همچنین مانند قسمت اول، جو رابرت کول نیز در نوشتن فیلمنامه این فیلم به کوگلر کمک خواهد کرد. فیلم Black Panther نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار از جمله نامزد بهترین فیلم سال از مراسم امسال نیز شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده