// جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

سونی: بیش از 94 میلیون دستگاه پلی استیشن 4 به بازار عرضه شده است

سونی گزارش مالی سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۸ خود را منتشر کرد و بر اساس آن مشخص شد بیش از ۹۴ میلیون دستگاه پلی استیشن 4 به بازار عرضه شده است.

در سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۸ سونی ۸.۱ میلیون دستگاه پلی استیشن 4 به فروشگاه‌ها ارسال کرده است که در مقایسه با بازه مشابه در سال ۲۰۱۷ شاهد کاهش فروش این کنسول نسل هشتمی هستیم؛ زیرا در سال مالی گذشته طی مدت مشابه ۹ میلیون دستگاه به بازار عرضه شده بود. البته باید در نظر گرفت این آمار و ارقام مربوط به کنسول‌های «ارسال شده» به فروشگاه‌ها است، نه کنسول‌های «فروخته شده»؛ در نتیجه به طور دقیق میزان فروش پلی استیشن 4 را نشان نمی‌دهد.

در خبر قبلی پیرامون تعداد پلی استیشن 4 عرضه شده به بازار، سونی ابراز امیدواری کرده بود این رقم تا پایان سال مالی به ۱۰۰ میلیون دستگاه برسد. همچنین با توجه به عملکرد خوب بخش پلی‌استیشن، این کمپانی ژاپنی پیش‌‌بینی کرده است که فروش پلی استیشن 4 طی سال مالی ۲۰۱۸، از ۱۷.۵ میلیون دستگاه عبور کند.

در بخش نرم‌افزاری و فروش بازی‌ها هم کنسول محبوب سونی عملکرد خوبی داشته و نسبت به سه ماهه گذشته درآمد حاصل از این بخش افزایش یافته است و با توجه به بازی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد، به نظر طی ماه‌های آینده باز هم شاهد افزایش درآمد حاصله از بخش نرم‌افزاری PS4 خواهیم بود. معمولا شرکت‌های فعال در حوزه سرگرمی با در نظر گرفتن عملکرد محصولات خود در ابتدای یک سال مالی، پیش‌بینی‌های پیشین خود را دست‌خوش تغییر می‌کنند، اما این‌طور که پیدا است سونی توانسته مطابق پیش‌بینی‌ها و برنامه‌هایش پیش برود.

نظر شما در این باره چیست؟ با توجه به فروش خوب پلی استیشن 4، پیش‌بینی می‌کنید سونی چه زمانی پلی استیشن 5 را عرضه کند؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده