// جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

نسخه بتای آپدیت 6.50 پلی استیشن 4 منتشر شد

نسخه بتای به‌روزرسانی 6.50 پلی‌استیشن 4 منتشر شد که البته قرار نیست تغییر بزرگی در سیستم عامل پلی استیشن ایجاد کند.

شرکت سونی به‌روزرسانی 6.50 را برای کنسول پلی‌استیشن 4 به صورت آزمایشی منتشر کرد. کاربرانی که در برنامه‌ی نرم‌افزار بتای پلی‌استیشن 4 عضو هستند، همین حالا می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند. سونی دعوت‌نامه‌های دریافت به‌روزرسانی بتا را برای کاربران خود ارسال کرده و از آن‌ها می‌خواهد در صورت شرکت در این بتا، پایداری این به‌روزرسانی را تست کنند.

متن دعوت‌نامه‌ی سونی از تغییرات و اضافه شدن ویژگی جدیدی خبر نمی‌دهد و به‌روزرسانی 6.50 بتا، صرفا جهت پایداری و بهبود نرم‌افزار و رفع باگ بوده است و از کابران شرکت‌کننده درخواست شده است تا این به‌روزرسانی را امتحان کنند و در صورت یافتن مشکل، آن را از طریق فروم‌های مخصوص بتا با سونی به اشتراک بگذارند.

با وجود این که در آپدیت‌های اخیر سونی شاهد تغییرات بزرگی در سیستم عامل پلی استیشن 4 نبودیم، اما بسیاری از کاربران منتظر قابلیت تغییر نام کاربری PSN هستند که اخیرا فقط در اختیار کاربران نسخه بتا قرار گرفته است. تغییر نام PSN برای اولین بار رایگان است ولی برای دفعات بعدی باید مبلغ ۱۰ دلار، ۹.۹۹ یورو یا ۷.۹۹ پوند را بپردازید. دارندگان سرویس پلی‌استیشن پلاس تخفیف ۵۰ درصدی دریافت می‌کنند و می‌توانند با پرداخت ۵ دلار، ۴.۹۹ یورو یا ۳.۹۹ پوند، نام PSN خود را تغییر دهند. به گفته سونی این قابلیت در اوایل سال ۲۰۱۹ به صورت عمومی منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده