// جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

راهنمای چالش های فصل هفتم بازی Fortnite | هفته نهم

چالش‌های هفته نهم از فصل هفتم بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند و در این مطلب نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت. 

در فصل‌های گذشته، معمولا چند روز میان پایان فصل فعلی و شروع فصل آینده فورتنایت زمان بود. این در حالی است که با پایان فصل ششم بازی Fortnite، بلافاصله فصل هفتم آغاز شد. حال چالش‌های هفته نهم از فصل هفتم Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند که در این هفته شاهد چالش‌های زمانی هستیم که بازیکنان از طریق هواپیما باید آن‌ها را انجام بدهند. چالش‌های هفتگی بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران در دسترس کاربران قرار می‌گیرند و در ادامه می‌توانید چالش‌های هفته نهم را مشاهده کنید.

چالش های هفته نهم از فصل هفتم فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Use a Sneaky Snowman in Different Matches (استفاده از آیتم های خاص/سه عدد)
  • Stage 1: Land at Retail Row (فرود آمدن در محیط‌های خاص/پنج بخش)
  • Eliminate Opponents at Junk Junction or Retail Row (کشتن سایر بازیکنان/سه نفر/درجه سختی Hard)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Pop 10 Golden Balloons (منفجر کردن بادکنک/۱۰ عدد)
  • Stage 1: Dance on a Sundial (رقصیدن در محیط‌های مخاص/سه بخش)
  • Shotgun Eliminations (کشتن با سلاح مشخص/ درجه سختی Hard/سه نفر)
  • Complete Timed Trials in an X-4 Stormwing Plane (انجام چالش زمانی/درجه سختی Hard/ دو عدد)

تمامی کاربران بازی فورتنایت در اولین چالش از هفته نهم باید از آیتم Sneaky Snowman استفاده کنند که به‌تازگی به بازی اضافه شده است. کاربران از طریق این آیتم می‌توانند یک آدم برفی را بسازند. حال باید از این آیتم در سه بازی مختلف استفاده کنید. این در حالی است که در دومین چالش بازیکنان باید در یک چالش پنج بخشی، در محیط‌های مختلفی فرود آيند. اولین محیط Retail Row است. در این میان اشاره کنم که مهم نیست در همان ابتدا در این محیط‌ها فرود بیایید یا خیر، بلکه می‌توانید سوار هواپیما شوید و از ارتفاع روی این محیط‌ها بپرید و فرود بیایید.در سومین و آخرین چالش عمومی از هفته نهم هم بازیکنان باید در منطقه‌ی Retail Row یا Junk Junction، سه نفر را بکشند.

کاربرانی که بتل‌پس بازی فورتنایت را خریداری کرده‌اند، در سومین چالش خود باید از طریق سلاح شاتگان سه نفر را بکشند. می‌توانید این چالش را با چالش فرود آمدن در منطقه‌ی Retail Row ترکیب کنید. در هفته‌ی نهم و سه چالش دیگر، به‌نحوی طراحی شده‌اند که نیازمند راهنمای کامل هستند و در ادامه راهنمای آن‌ها را در قالب ویدیو و عکس برای کاربران در نظر گرفته‌ایم.

چالش Pop 10 Golden Balloons

در این هفته یک چالش جالب در نظر گرفته شده است و آن هم منفجر کردن ۱۰ بالن مختلف است. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به ۱۶ بالن مختلف را مشاهده کنید که تنها نیاز است ۱۰۰ عدد از این بالن‌ها را منفجر کنید. پیشنهاد می‌کنم مسیر سمت راست نقشه را انتخاب کنید، زیرا بالن‌های این منطقه‌ به‌سادگی هرچه تمام‌تر پیدا می‌شوند (مسیر Fatal Fields تا شمال Wailing Woods)

چالش های هفته نهم از فصل هفتم فورتنایت

چالش های هفته نهم از فصل هفتم فورتنایت

چالش Stage 1: Dance on a Sundial 

در چالش سه بخشی مربوط به کاربران بتل‌پس بازی Fortnite، باید در سه مرحله مختلف، در سه محیط متفاوت برقصید. در ادامه با مشاهده ویدیو مورد نظر، می‌توانید مکان‌های مربوط را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از‌ آپارات

چالش Complete Timed Trials in an X-4 Stormwing Plane 

در فصل هفتم بازی فورتنایت برای اولین بار شاهد چالش‌های زمانی برای هواپیما X-4 Stormwing هستیم که در این فصل به بازی فورتنایت اضافه شده است. این چالش‌ها همانند چالش‌های زمانی معروف بازی هستند، اما این بار در آسمان‌ها باید از داخل اهداف در نظر گرفته شده عبور کنید. در ادامه می‌توانید ویدیو دو چالش ساده این بخش را مشاهده کنید. در این میان اشاره کنم که چالش‌های متعددی در آسمان در نظر گرفته شده‌اند.

دانلود ویدیو از آپارات

طبق سنت همیشه پس از پایان چالش‌های هفته نهم، Secret Battle Star انتهای بازی را می‌توانید پیدا کنید که در جنوب Shifty Shafts قرار دارد. در ادامه با مشاهده‌ی ویدیو در نظر گرفته شده، می‌توانید محل دقیق ستاره مورد نظر را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده