نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

پیام تشکر سازندگان بازی Kingdom Hearts 3 برای هواداران

بازی Kingdom Hearts 3 پس از ده سال طی کردن مراحل ساخت خود حالا منتشر شده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی این بازی از شکیبایی هواداران این بازی تشکر کرده است.

سومین قسمت از مجموعه‌ی محبوب Kingdom Hearts پس از ده سال گذراندن مراحل ساخت و توسعه، بالاخره برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد و از قضا توانسته نمرات و واکنش‌های مثبتی را هم از مخاطبان و منتقدین کسب کند. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تهیه‌کننده‌ی اجرایی این اثر مورد انتظار یعنی شینجی هاشیموتو که در کنار تهیه‌کنندگی، همراه با تتسویا نامورا از خالقان اصلی بازی است در بلاگ رسمی پلی استیشن، یک پیام تشکر برای طرفداران این بازی منتشر کرده است. هاشیموتو در متن پیام خود در کنار تشکر از بازیکنان و هواداران این سری، چنین می‌گوید:

سورا و دوستانش از زمانی که اولین قسمت از بازی منتشر شد، رشد کرده‌اند. در سومین قسمت از بازی، سورا خیلی قوی‌تر از قبل ظاهر شده و همراه با گوفی، دونالد و دوستانی که در ادامه‌ی مسیرش پیدا خواهد کرد یک شخصیت درخشان را به‌نمایش خواهد گذاشت.

هاشیموتو در ادامه‌ی صحبت‌هایش سراغ درون‌مایه‌های امیدبخش و دوستانه‌ی بازی می‌رود و سپس چنین می‌گوید:

بخشی از این مجموعه بودن برایم یک افتخار بزرگ بود. همه چیز از یک مکالمه‌ی کوتاه در ساختمان کمپانی اسکوئر انیکس که بخشی از ساختمان شبعه‌ی ژاپن کمپانی دیزنی بود شروع شد.

هاشیموتو در بخش پایانی پیام خود، از «مثبت و پرشور» بودن هواداران بازی که مسیر ساخت بازی را برای سازندگانش هموار کرده‌ است تشکر و اعلام کرد که درون‌مایه‌های بازی مفاهیمی هستند که تیم سازنده‌ی بازی از صمیم قلب خود آن‌ها را به بازی منتقل کرده‌‌اند. وی همچنین اعلام کرد که امیدوار است هواداران و بازیکنان از تجربه‌ی اثری که او و تیمش طی این ده سال تولید کرده‌اند، لذت ببرند.

بازی Kingdom Hearts 3 ساخته‌ی اسکوئرانیکس را می‌توانید روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده