نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

فراخوان دریافت آثار جشنواره ویگما ۲۰ آذر منتشر خواهد شد

فراخوان جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی (ویگما) در تاریخ ۲۰ آذر ماه منتشر خواهد شد. از این تاریخ، علاقه‌مندان به ثبت اثر می‌توانند بازی‌های خود را برای مدتی محدود به جشنواره ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی ویگما، متن کامل فراخوان، شرایط و قوانین ارسال آثار از چهارشنبه بیستم آذر در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. علاقه‌مندان می‌توانند در زمان مقرر شده و با توجه به شرایط و ضوابط، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

داوران جشنواره بازی‌های تولید شده در یک سال اخیر را در دسته‌بندی‌های مشخص شده ارزیابی خواهند کرد. آثار ارسالی و همچنین آثار انتخابی توسط داوران ویگما پس از ارزیابی و داوری به مرحله‌ی نهایی راه خواهند یافت.

ویگما، رویدادی یک روزه است که علاوه بر بخش جشنواره، دارای بخش کنفرانس جهت انتقال تجربه هم خواهد بود تا به این وسیله برترین فعالان حوزه‌ی بازی در ایران تجربیات خود را طی یک سال گذشته با همکاران‌شان به اشتراک بگذارند. این جشنواره با همکاری رسانه‌های تخصصی بازی و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار خواهد شد.

اطلاعات بیشتر و بخش‌های اصلی جشنواره، همراه با فراخوان روز ۲۰ آذر ماه از طریق سایت رویداد به نشانی vigmawards.com منتشر خواهند شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده