نویسنده: حسین صدری
// دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵

تصاویری از نحوه ساخت تریلر دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد

به تازگی در صفحه‌ی استخدام وبسایت نینتندو، تصاویری از نحوه‌ی تولید تریلر دنباله‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شده است. این شرکت احتمالا قصد دارد برای توسعه‌ی این بازی افراد بیشتری را استخدام کند.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild آنقدر موفق عمل کرده که تاکنون توانسته به لیست‌های زیادی چون بهترین بازی‌های دهه‌ی اخیر راه پیدا کند. موفقیت‌های بزرگ و پی‌درپی این بازی کاری کرد که طرفداران زیادی لحظه‌شماری کنند تا درباره‌ی دنباله‌ی این بازی که هنوز نام دقیقی هم ندارد اطلاعات بیشتری پیدا کنند. چندی پیش مشخص شد این بازی در حال حاضر مراحل ساختش را طی می‌کند و تریلری از آن هم در رویداد E3 2019 به نمایش در آمد. هم‌اکنون شرکت نینتندو (Nintendo) تصاویر مختلفی را از نحوه‌ی ساخته شدن این تریلر به نمایش گذاشته که نشان می‌دهد این جلوه‌ها چگونه طراحی و ساخته شده‌اند.

شرکت نینتندو در صفحه‌ی مربوط به استخدامش تصاویری را منتشر کرد که مراحلی از نحوه‌ی ساخته شدن این تریلر توسط اعضای تیم را نشان می‌داد. البته آن‌ها چیز چندان زیادی از روش‌ها و تکنیک‌های خاص خودشان را لو نداده‌اند اما می‌توان در تصاویر مراحلی از فرایند تولید این صحنه‌ها را مشاهده کرد؛ از کانسپت آرت‌های اولیه گرفته تا مراحل موشن کپچر کارکترها و انیمیشن‌های ساخته شده در محیط ادیتور انجین بازی و سپس خروجی نهایی. در این صفحه همچنین اطلاعات و تصاویری از  دیگر محصولات و بازی‌های نینتندو هم به چشم می‌خورد؛ تصاویری از بازی‌هایی چون Splatoon ،Arms ،Animal Crossing و...

Breath of the Wild 2

در رویداد E3 سال ۲۰۱۹، شرکت نینتندو برنامه‌ی معرفی بازی‌های خود را با یک غافلگیری بسیار بزرگ به پایان رساند. آن‌ها خبر دادند که یک دنباله‌ی کامل برای بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در دست ساخت است و قرار است در آینده‌ای نامشخص برای کنسول نینتندو سویچ منتشر شود؛ خبری که برای طرفداران پر تعداد این سری بازی بسیار خوش‌آیند بود.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین دنباله‌ی سری زلدا چیست؟ دیدگاه خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده