// دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

Overwatch 2 دارای محتویات پایان بازی غنی برای حالت Hero Missions است

جف کپلن در جریان مصاحبه خود در آخرین شماره از مجله Edge، اعلام کرده که حالت Hero Missions بازی Overwatch 2 دارای محتویات پایانی هیجان‌انگیز و عمیقی است.

بخش PvE، یکی از مواردی بود که جای خالی آن در Overwatch حس می‌شد و کاربران متعددی خواهان اضافه شدن این حالت بودند. این در حالی است که بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) قصد دارد به‌واسطه‌ی Overwatch 2 مراحل داستانی را در دسترس کاربران قرار دهد. در گذشته اخبار مختلفی حول حالت Hero Missions بازی منتشر شده است که شاهد یک بخش داستانی قابل قبول و هیجان‌انگیز خواهیم بود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، جف کپلن، کارگردان اورواچ 2، در جدیدترین شماره مجله اج (شماره ۳۴۰) در مورد این بازی مصاحبه‌ای را انجام داده است. در بخشی از مصاحبه، کپلن در مورد Hero Missions و محتوای پایان بازی صحبت‌هایی را ارائه داده است. دراین‌میان اشاره کنم که محتوای اندگیم، به محتوایی گفته می‌شود که چالش‌های مخصوص‌به خود را دارد و با سایر محتویات بازی متفاوت است. جف کپلن دراین‌باره می‌گوید:

ما قطعا معنای واقعی از یک محتوای اندگیم را برای حالت Hero Missions به‌تصویر خواهیم کشید. ما توسعه‌دهندگان باتجربه‌ای را در تیم خود داریم که در گذشته برای بازی‌هایی مثل World of Warcraft و Diablo محتویاتی را توسعه داده‌‌اند. این [ارائه محتویات اندگیم با کیفیت] یکی از چالش‌هایی است که خوشحال هستیم که واردش شده‌ایم. 

بااینکه تمرکز اصلی در Overwatch 2 روی محتویات داستانی است، اما بلیزارد محتویات متنوع و جدیدی هم برای حالت آنلاین بازی درنظر گرفته است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم Overwatch 2 به چه شکل می‌تواند کاربران خود را سرگرم کند. از دیگر اخبار حول اورواچ 2 هم می‌توان‌به ادغام شدن کلاینت نسخه اول و دوم اشاره کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده