// دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius تا به حال پنج میلیون بار دانلود شده است

به‌تازگی بازی War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius در ژاپن برای اندروید و آیفون عرضه شده و پنج میلیون بار هم توسط کاربران دانلود شده است.

چندی پیش بازی موبایل War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius در ژاپن برای اندروید و iOS عرضه شد. طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر بازی اندروید و آیفون War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius، اعلام کرده است که این بازی آیفون و اندروید توانسته است به دستاورد موفقی در این مدت کوتاه دست پیدا کند. 

باتوجه‌به گزارش‌های منتشر شده از سوی اسکوئر انیکس، War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius در مدت زمانی‌ که عرضه شده (کمتر از یک ماه)، پنج میلیون بار دانلود شده است. نکته‌ی جالب این است که این بازی موبایل تنها در دسترس کاربران ژاپنی قرار گرفته است. در ادامه اسکوئر انیکس به مناسبت دستیابی به این دستاورد، اعلام کرده که تمامی کاربران ۲۰۰۰ عدد فانتوم استون دریافت خواهند کرد. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار بازی War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius برای کاربران غربی اعلام نشده است.

War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius یک بازی موبایل نقش آفرینی با المان‌های تاکتیکی است که نبردهای نوبتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این بازی باید به‌واسطه‌ی کاراکترهای مختلف، تیم خود را تشکیل دهید و مراحل داستانی را کامل کنید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده