نویسنده: مهدی اصغریان
// دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Apollo : A Dream Odyssey؛ سفری رویایی

Apollo : A Dream Odyssey یک بازی خلاقانه و زیبایی است که امروز به معرفی آن پرداخته‌ایم. با زومجی همراه باشید.

خود را برای حل معما آماده کنید. بازی موبایل ادیسه رویایی نتیجه خلاقیت و استعداد هنری استودیو کره‌ای Skylab Games است. اگر می‌خواهید برای چند ساعت از یک بازی آرامش بخش لذت ببرید و چند عدد معما هم حل کنید پیشنهاد ما برای شما بازی ادیسه رویایی است. بازی اندروید و آیفون ادیسه رویایی با سبک هنری خاص و موسیقی زیبای خود یک اثر متفاوت و به‌یادماندنی است.

پرواز در عالم رویا! چه می‌شد اگر یک نفر در خواب به سراغتان بیاید و شما را به دنیای رویاها ببرد. ‌‌داستان بازی درباره دختری به نام آپولو است. دختری که رویاهای کودکی خود را گم کرده است. اما یک شب به شکل ناگهانی صدای مرموزی آپولو را از خواب بیدار می‌کند و او را به سرزمین رویاها می‌برد. در این سرزمین آپولو باید رویاهای فراموش شده کودکی خود را پیدا کند. شما هم در این مسیر رنگ‌های رنگین کمان را مرور می‌کنید، در سرزمین‌های عجیب و زیبا سفر می‌کنید، معما حل می‌کنید و به آپولو کمک می‌کنید تا قسمت‌های مهم فراموش شده زندگی خود را به یاد بیاورد.

مهم‌ترین ویژگی این بازی آیفون طراحی گرافیکی و موسیقی زیبای آن است. گیم پلی ساده و روان این بازی باعث می‌شود که یک تجربه دو ساعته زیبا را برای شما به ارمغان بیاورند. این بازی اولین اثر استودیو Skylab Games است و این استودیو وقت زیادی برای طراحی محیط و سبک هنری این بازی صرف کرده‌ است از  نقاشی دستی کات سین‌ها گرفته تا محیط شاد و جذاب بازی. این بازی از محیط‌های متنوعی تشکیل شده که هر کدام مربوط‌به یک دوره از خاطرات آپولو است.

ادیسه رویایی
ادیسه رویایی
ادیسه رویایی
ازمهمترین ویژگی بازی می‌توان به طراحی زیبا و محیط دوست داشتنی بازی اشاره کرد

بازی ادیسه رویایی از دید دوربین هنری و متفاوت روایت می‌شود. همچنین شما می‌توانید با چرخاندن دوربین تمام محیط بازی را مشاهده کنید. گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان است. وظیفه شما حرکت دادن آپولو در محیط بازی و جابه‌ جا کردن ستاره‌های آبی رنگ است. معماهای بازی به شکل خلاقانه‌ای طراحی شده‌اند و حل کردن آن‌ها نیاز به دقت و آزمون و خطا دارد. معماهای بازی، درجه سختی متوسطی دارند و پس از چند بار سر و کله زدن با آن‌ها جواب را پیدا خواهید کرد. از رنگ‌های رنگین کمان گرفته صدای سازهای مختلف باید همه این معماها را حل کنید تا آپولو بتواند دوباره رویاهای خود را پیدا کند.

این بازی با برچسب قیمتی دو دلاری برای اندروید و آیفون عرضه است. این باز ی حجم کمی دارد و پس از دانلود می‌توانید به‌صورت آفلاین آن را تجربه کنید. یادتان نرود زومجی را دنبال کنید، تا از جدیدترین و بهترین بازی‌های اندروید مطلع شوید.

دانلود بازی Apollo : A Dream Odyssey


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده