// یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

تیم Liquid عنوان قهرمانی مسابقات Clash Royale League را از آن خود کرد

پرونده مسابقات Clash Royale League 2019 World Finals با قهرمانی تیم Liquid بسته شد.

مرحله اصلی مسابقات Clash Royale League 2019 World Finals بازی Clash Royale از ۱۲ آذر کار خود را شروع کرده بود و بعد از پنج روز رقابت بین ۶ تیم راه یافته به مرحله اصلی به پایان رسید. مجموع جوایز این رویداد ۴۰۰ هزار دلار بود که تیم قهرمان ۱۵۰ هزار دلار و تیم نایب قهرمان نیز ۱۰۰ هزار دلار آن را به‌دست آوردند و ۱۵۰ هزار دلار دیگر بین تیم‌های سوم تا ششم تقسیم شد.

مرحله اصلی رویداد از دو بخش امتیازی و حذفی تشکیل شده بود که در مرحله اول تیم‌ها بایستی برای کسب امتیاز و مشخص شدن سهمیه آن‌ها در بخش حذفی با یکدیگر روبه‌رو می‌شدند. در اولین مرحله مسابقات دو تیم SK Gaming و FAV Gaming توانستند به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار گیرند و سهمیه حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کردند. چهار تیم دیگر نیز بسته به جایگاهی که کسب کردند در مرحله بعدی سهمیه خود را کسب کردند. درنهایت تیم Liquid توانست با شکست تیم‌های OGN Entus، SK Gaming و W.EDGM به‌عنوان قهرمانی مسابقات دست یابد.

لینک بازپخش بازی‌های CRL

مرحلهراندتیمریپلی بازیتیم
نیمه‌نهاییاولFAV Gamingکلیک
W.EDGM
نیمه‌نهاییدومFAV Gamingکلیک
W.EDGM
نیمه‌نهاییاولSK GamingکلیکTeam Liquid
نیمه‌نهاییدومSK GamingکلیکTeam Liquid
نیمه‌نهاییسومSK GamingکلیکTeam Liquid
فینالاولTeam LiquidکلیکW.EDGM
فینالدومTeam LiquidکلیکW.EDGM
فینالسومTeam LiquidکلیکW.EDGM
فینالچهارمTeam LiquidکلیکW.EDGM

تمامی بازی‌های بخش امتیازی و حذفی به‌صورت best-of-three پیگیری شد و بازی فینال با فرمت best-of-five برگزار شده است. لازم به ذکر است که بازی‌های این رویداد به‌صورت انفرادی و تیمی پیگیری شد که در بخش تیمی شاهد تیم‌های دو نفره و سه نفره بودیم. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده