نویسنده: تیم کجارو
// یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵

زیباترین مناطق کوچک در گوشه و کنار اروپا که باید ببینید

روستاها و مناطق ناشناخته‌ای در اطراف اروپا وجود دارد که برای هر کدام باید برنامه‌ریزی چند روزه‌ای بریزید. با این روستاها آشنا شوید.

محتوای اصلی این مطلب متعلق به سایت کجارو بوده و در زومجی بازنشر شده است.

این دهکده‌های شگفت‌انگیز پوشیده در راز، غرق در تاریخ و خوشبختانه دور از چشم هستند. گاه برای کشف و دیدن این روستاها باید راه دور و درازی را طی کنید؛ اما وقتی به آن‌جا می‌رسید متوجه می‌شوید که ارزشش را داشته است. دیدن این روستاها را از دست ندهید و اگر طالب دیدن روستاهای بیشتری در سراسر دنیا بودید کجارو همراه همیشگی شما است.

اگر در حال برنامه‌ریزی سفر با تور مسافرتی به نقاط مختلف جهان هستید و به‌دنبال مناسب‌ترین آفر تور می‌گردید، در کجارو با مشاهده تمامی آن‌ها می‌توانید پکیج موردنظرتان را با پایین‌ترین قیمت از فروشنده‌های معتبر مسافرتی به‌راحتی و در کمترین زمان تهیه کنید.

اریچه، ایتالیا (Erice)

اریچه

با استفاده از تله‌کبین به‌راحتی می‌توانید به بالای قله‌ی رویایی روستای اریچه با آن همه نقاط قرون‌وسطی‌اش بروید که اغلب در زیر ابرهایی پنهان می‌شوند که به بوسه‌ی ونوس معروف‌اند. این روستا که اهالی آن در گذشته بت‌پرست بودند، همچنان به سنت صنعتگری ساکنان سیسیلی‌اش وفادار مانده است. این صنایع دستی عبارت‌اند از کاشی‌هایی که خود رنگ می‌زنند و قالی‌های دست‌بافی که در کارگاه‌ها به فروش می‌رسند.

بلوک‌زیل، هلند (Blokzijl)

بلوک زیل

این جواهر قرن هفدهمی در نزدیکی یک اسکله نعل‌اسبی ساخته شده است و در شرق استین‌ویکرلاند قرار دارد که با رودخانه‌ها، تالاب‌ها و کانال‌ها احاطه شده است. این آب‌ها باعث شده‌اند تا اینجا به ورزش‌های آبی معروف باشد. اگر بخواهید این آب‌های باتلاقی و مسیرهای هایکینگ را ببنید، می‌توانید قایق‌های محلی را اجاره کنید.

وارث، اتریش (Warth)

وارث اتریش

این مجموعه‌ی کلبه‌های ییلاقی با سقف‌های شیب‌دار که در برفی‌ترین نقطه‌ی آلپ قرار گرفته است، جمعیت روبه افزایشی را برای اسنوبرد و اسکی جذب می‌کند.

سوانا، ایتالیا (Sovana)

اسوانا

اسوانا، روستایی یک‌خیابانه در جنوب توسکانی در ایتالیا است که انگار از قلب تاریخ بیرون پریده است. ساختمان Piazza del Pretorio در میان خانه‌های قرون‌وسطی‌ای قرار گرفته است. کلیسای سانتا ماریا دارای یک طاق سنگی قرن هجدهمی و یک دیوارنگاره قرن پانزدهمی از مریم مقدس است. کلیسای رومی سوانا (sovana) نیز با ستون‌نماهای مرمری شبیه نقطه‌چین به نظر می‌رسد.

مونمواسیا، یونان (Monemvasia)

مونمواسیا یونان

روستای محصور از دیوار مونمواسیا که بر مسیرهای سنگی‌اش نشسته است، به کمک یک جاده باریک و به‌سختی به جنوبی‌ترین نقطه پلوپونز راه دارد. این دهکده با مجموعه‌ای از معماری بیزانسی، عثمانی و ونیزی، با سواحل سنگی مدیترانه‌ای محاصره شده است. ورزشکاران واقعی تمایل دارند تا از سنگر ویران قلعه که شبیه تاج دندانه‌دار شاهان و بالای جزیره است بالا بروند.

Moustiers Sainte Marie، فرانسه

تور فرانسه

این دهکده که به‌خاطر تولید ظرف‌هایی به نام faience، معروف‌ است (و زمانی زینت میزهای سلطنتی ورسای بودند) روی صخره‌های آهکی شرق استان واقع شده است. کارگاه فاینس بشقاب‌، سوپ‌خوری و گلدان‌ تولید می‌کند و روی آن‌ها پرنده، گل و شکل‌های عجیب و غریب می‌کشد.

فراموش نکنید برای تهیه انواع تور فرانسه همواره می‌توانید بهترین و ارزان‌ترین آفر تور و بلیط را در کجارو پیدا کرده و از فروشنده‌های معتبر خریداری کنید.

اگوییسهایم، فرانسه (Eguisheim)

اگوییسهاسم

اگوییسهام یکی از مناطقی است که در مسیر رفتن به آلزاس باید حتما ببینید.

فرل، انگلیس (Firle)

فزل

این جامعه کشاورزی قدیمی در ساسکس شرقی، چندین سال پیش مرکز گردهمایی‌های گروه بلومزبری (Bloomsbury Group) شامل ویرجینیا وولف بود. بازدیکنندگان می‌توانند همچنان از چارلزتون (Charleston)، منزل این گروه، مملو از نقاشی‌، پارچه و دیوارنگاره‌ها دیدن کنند.

Fornalutx، اسپانیا

اسپانیا

این روستای سنگی معطر به رایحه لیمو و پرتقال، واقع در جزیره بالئاری، مایورکا، در کمال تعجب یک مرکز ورزشی است. در نزدیکی این روستا یک ساحل صخره‌ای وجود دارد و خود روستا در فاصله کمی از مسیر دوچرخه‌سواری قرار گرفته است. این مسیر از میان کوه‌های Serra de Tramuntana می‌گذرد.

Guarda، سوئیس

گاردا

روستای شاهکار گاردا واقع در کوه‌های آلپ و مملو از کلبه‌های چوبی، دارای ۱۶ مسیر مشخص برای هایکینگ است که از میان دره انگادین، دورتادور روستا، می‌گذرد و برای همه افراد از مبتدی تا حرفه‌ای مناسب است. همچنین پیاده‌گردها می‌توانند با اداره گردشگری محلی یک تور تشکیل دهند.


منبع کجارو
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده