نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۲

فیلمبرداری فیلم قاتل و وحشی از سر گرفته شد

فیلمبرداری فیلم سینمایی قاتل و وحشی به کارگردانی حمید نعمت الله از سر گرفته شده است و این فیلم برای حضور در جشنواره فجر آماده خواهد شد.

مدتی پیش اخباری مبنی بر توقف فیلمبرداری فیلم «قاتل و وحشی» با کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمید نعمت‌الله به گوش رسید. از همین رو حضور این فیلم ایرانی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. حمید نعمت‌الله در همان زمان اعلام کرد که توافق لازم برای ادامه کار با سرمایه‌گذار فیلم انجام شده است و پروسه فیلمبرداری به‌زودی از سر گرفته خواهد شد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران فیلمبرداری «قاتل و وحشی» از سر گرفته شده است. بنابراین، فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد. 

حمید نعمت الله

فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» با حضور بازیگرانی مانند لیلا حاتمی، امین حیایی، شهرام حقیقت دوست و ستاره اسکندری ساخته خواهد شد. تاکنون خبر یا جزییات موثقی درباره داستان فیلم «قاتل و وحشی» به دست نرسیده است. تنها خبر منتشر شده از محتوای فیلم، ادعایی است درباره نقشِ سخت لیلا حاتمی. حمید نعمت الله و لیلا حاتمی پیش از این در فیلم‌های «بی پولی» و «رگ خواب» همکاری کرده‌اند. امین حیایی، دیگر بازیگر فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» است. وی پیش از این در فیلم سینمایی «شعله‌ور» با حمید نعمت‌الله همکاری کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده