// یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۵

رویداد جدید چپتر دوم Fortnite با محوریت جنگ ستارگان به زودی برگزار می‌شود

اپیک گیمز به تازگی اعلام کرده است که در تاریخ ۲۳ آذر ماه، رویداد چپتر دوم فورتنایت با محوریت فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker برگزار می‌شود.

اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، به برگزاری رویدادهای مختلف و هیجان‌انگیز معروف است. ازاین‌رو با رسیدن به انتهای فصل اول از چپتر دوم فورتنایت، کاربران انتظار یک رویداد جدید داستانی برای این بازی داشتند. بااین‌حال، اپیک گیمز ابتدا یک رویداد دیگر را برای انتهای فصل اول درنظر گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر فورتنایت به‌تازگی اعلام کرده است که در تاریخ ۲۳ آذر ماه (۱۴ دسامبر) یک رویداد با محوریت جنگ ستارگان در فورتنایت چپتر 2 برگزار می‌شود. در جریان این رویداد، در منطقه Risky Reels شاهد نمایش یک محتوا به مناسبت اکران فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker هستیم که در تاریخ ۲۹ آذر ماه اکران می‌شود. در ادامه مشخص شده است که کاربران از ساعت ۱۰ شب ۲۳ آذر ماه به‌وقت ایران می‌توانند منتظر این رویداد باشند. 

همچنین جی.جی آبرامز هم در این رویداد حضور خواهد داشت. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ دراین‌میان اشاره کنم که کاراکترهای جنگ ستارگان هم برای خرید در فروشگاه فورتنایت در دسترس قرار می‌گیرند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده