// یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Apple Knight؛ قهرمان سیب به دست

Apple Knight یک بازی اکشن پلتفرمر است که در جریان آن بازیکن هدایت کاراکتری را به دست می‌گیرد که در رویاهای خود باید یک سرزمین را نجات دهد.

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی اکشن پلتفرمر رفته‌ایم که شاید داستانی درگیر کننده نداشته باشد، اما گیم‌پلی آن به‌گونه‌ای است که می‌تواند لحظات هیجان‌انگیز و سرگرم کننده‌ای را ارائه دهد. بازی اندروید و آیفون Apple Knight، ساخته استودیو Limitless، یک بازی اکشن پلتفرمر با طراحی‌های هشت بیتی است که سعی دارد یک تجربه ساید اسکرولر هیجان‌انگیز را در دسترس کاربران قرار دهد. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید Apple Knight روایت‌گر داستان کاراکتری است که در رویای خود، فرشته‌هایی را می‌بیند که او را به مأموریتی بزرگ می‌فرستند. هدف قهرمان داستان چیزی جز نجات سرزمینی که در آن قرار گرفته است، نیست. البته این ماجراجویی و نجات آن‌چنان کار ساده‌ای نیست.

Apple Knight

تیم سازنده برای ارائه یک تجربه‌ی بصری عالی، به سراغ طراحی‌های پیکسلی رفته است

با شروع بازی موبایل Apple Knight وارد اولین مرحله از بازی می‌شوید؛ جایی که نحوه‌ی انجام بازی به شما آموزش داده می‌شود. البته آشنایی با مکانیسم‌های بازی و توضیح در مورد آیتم‌ها و بخش‌های مختلف، به‌واسطه‌ی یک سری نوشته و تصویر انجام می‌شود. قبل از شروع اولین مرحله، می‌توانید از بین کاراکترهای آگاستیا و آمیا، شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس نحوه‌ی نمایش دکمه‌های هدایت کاراکتر و استفاده از مهارت‌ها را انتخاب خواهید کرد. در سمت چپ صفحه‌نمایش دو دکمه برای هدایت قهرمان داستان درنظر گرفته شده است و در سمت راست، یک دکمه برای ضربه‌زدن، یک دکمه برای پریدن و دو دکمه‌ی دیگر هم برای استفاده از مهارت و ویژگی‌های شما طراحی شده است. در ابتدای متن هم گفته شد که Apple Knight یک بازی اکشن پلتفرمر است. ازاین‌رو بازیکن در هر مرحله باید دشمنان را از پیش روی بردارد و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. موردی که باعث جذابیت بازی اندروید و آیفون Apple Knight شده، سکوبازی و سیستم مبارزات بازی است. بااینکه شما تنها ازطریق شمشیر زدن به دشمنان آسیب وارد می‌کنید، اما مهارت‌هایی هم برای شما درنظر گرفته شده است. برای مثال با برداشتن سیب در محیط، می‌توانید آن‌ها را به سمت دشمنان پرتاب و از آن‌ها به‌عنوان یک سلاح دوربرد استفاده کنید. همچنین رفته رفته و با رسیدن به مراحل بالاتر، ویژگی‌های جدید دیگری نظیر Dash کردن در هوا هم در دسترس شما قرار می‌گیرد. ازاین‌رو می‌توانید مهارتی را در فهرست مهارت‌های خود قرار دهید که بیشترین استفاده را برای شما دارد. 

Apple Knight

تیم سازنده از صندوق‌ و راه‌های مخفی متعددی در جهان بازی آیفون و اندروید Apple Knight استفاده کرده است که هرکدام از آن‌ها آیتم‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بعضی از این آیتم‌ها شامل سلاح‌های جدید نظیر شمشیر، تبر یا موارد مشابه می‌شود که قدرت بیشتری دارند. البته سرعت و عملکرد آن‌ها هم متفاوت است. ازاین‌رو این موارد دست‌به‌دست هم می‌دهند تا بازیکن باتوجه‌به ساختار و شیوه بازی کردن خود، بهترین آیتم‌ها را انتخاب کند. همچنین تیم سازنده از تعدادی باس‌فایت هیجان‌انگیز و نفس‌گیر هم استفاده کرده است که بعضی از آن‌ها حسابی شما را به‌چالش می‌کشند. البته Apple Knight دارای سه درجه سختی مختلف است و می‌توانید برای تجربه‌ی یک چالش واقعی، بازی را روی سخت‌ترین تجربه ممکن تجربه کنید؛ جایی که تعداد مرگ‌های شما هم محدود است و اگر بیشتر از دفعات ذکر شده در کل بازی بمیرید، به اولین نقطه باز خواهید گشت. از نظر بصری هم Apple Knight تجربه‌ی بسیار خوبی را در دسترس مخاطب قرار می‌دهد و طراحی‌های پیکسلی حس و حال جالبی را به بازی بخشیده است. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی اکشن پلتفرمر هیجان‌انگیز هستید که بتواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند، Apple Knight بهترین تجربه برای شما است. در ادامه هم می‌توانید تریلر بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین مقالات بهترین بازی های اندروید را از یاد نبرید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Apple Knight


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده