// شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۷

تیم‌های راه یافته به نیمه‌نهایی مرحله اصلی مسابقات ESL بازی CS:GO مشخص شدند

چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی دهمین فصل مسابقات ESL Pro League بازی Counter Strike: Global Offensive بعد از پنج روز رقابت نفس‌گیر مشخص شدند.

مرحله اصلی دهمین فصل مسابقات ESL Pro League بازی Counter Strike: Global Offensive از روز سه‌شنبه ۱۲ آذر شروع شده است. این رویداد با مجموع جوایز ۶۰۰ هزار دلار میزبان شانزده تیم برتر بازی کانتر استرایک بوده است که تا به اینجای کار فقط چهار تیم باقی مانده است. شهر ادنسه دانمارک وظیفه میزبانی مرحله اصلی مسابقات را بر عهده دارد و بازی‌های مرحله اصلی قرار است در ورزشگاه ۵ هزار نفری Jyske Bank Arena پیگیری شود.

مرحله اصلی رویداد از دو مرحله تشکیل شده است که تیم‌ها در مرحله اول در دو گروه تقسیم شدند و سه تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی مسابقات راه یافتند. در مرحله گروهی اولین بازی‌ها به صورت best-of-one پیگیری شد و بازی‌های بعدی با فرمت best-of-three برگزار شدند. در مرحله حذفی که با حضور تیم‌های Team Liquid ،Fnatic ،Evil Geniuses ،mousesports ،Natus Vincere و Astralis در حال پیگیری است دو تیم Liquid و EG در همان راند اول از رقبای خود شکست خوردند و با قرار گرفتن در جایگاه مشترک پنجم و ششم از دور مسابقات کنار رفتند.

مسابقات کانتر استرایک بازیکن تیم لیکویید

بازی‌های بخش نیمه‌نهایی قرار است تا ساعاتی دیگر برگزار شوند و از بین دو تیم Natus Vincere و Fnatic اولین فینالیست مسابقات مشخص خواهد شد. از بین تیم‌های Astralis و mousesports نیز دیگر فینالیست مسابقات مشخص می‌شود و بازی فینال بزرگ در روز یک‌شنبه ۱۷ آذر، ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران پیگیری خواهد شد.

علاقه‌مندان به دیدن بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی و فینال دهمین فصل مسابقات ESL Pro League بازی Counter Strike: Global Offensive می‌توانند با مراجعه به کانال esl_csgo در توییچ یا کانال ESLCS در یوتیوب از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده