نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۶

همکاری کوالکام با سازندگان بازی PUBG Mobile برای ارائه‌ نرخ ۹۰ فریم بر ثانیه

شرکت کوالکام با همکاری استودیو سازنده‌ی بازی PUBG Mobile، برای ارائه‌ی نرخ فریم 90fps در این بازی تلاش می‌کنند.

طبق آخرین اخبار بازی موبایل، در اجلاس فناوری واحد Snapdragon شرکت کوالکام (Qualcomm) خبر‌هایی از همکاری این شرکت با استودیو سازنده‌ی بازی PUBG Mobile برای پیشرفت عملکرد این بازی به گوش رسید و به نظر می‌رسد که اکنون کوالکام در کنار اعضای استودیو PUBG Corps برای ارائه‌ی نرخ فریم 90fps در بازی تلاش می‌کنند. 

این خبر بسیار خوبی برای مخاطبان بازی پابجی موبایل محسوب می‌شود؛ چرا که تا پیش از این، بازی کردن پابجی با فریم ریت ۹۰ در پلتفرم‌های موبایل خواب و خیال به نظر می‌رسید. حال به لطف پیشرفت تکنولوژی در چیپست Snapdragon سال آینده، قرار است که نرخ فریم ۹۰ رنگ واقعیت به خود گیرد و در کنار آن، پشتیبانی از صفحه نمایش‌های 144Hz نیز به بازی اضافه شود. 

کوالکام همچنین اعلام کرد که پشتیبانی از HDR دَه بیتی به بازی اضافه خواهد شد. این تکنولوژی باعث می‌شود که جزییات گرافیکی زیادی در بازی مشاهده شوند و به صورت کلی گرافیک بازی پیشرفت زیادی به خود ببیند و جهان بازی را زیباتر از قبل کند. 

تا به این لحظه نه شرکت کوالکام و نه استودیو سازنده‌ی بازی PUBG Mobile خبری مبنی بر اعلام تاریخ عرضه‌ی این به‌روزرسانی‌ها را اعلام نکرده‌اند اما به احتمال زیاد زمانی که چیپست‌های Snapdragon جدید (همراه با گوشی‌هایی که از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند) از راه برسند، شاهد انتشار این به‌روزرسانی‌ها خواهیم بود. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این بازی، بررسی زومجی از بازی PUBG Mobile را از طریق این لینک مطالعه کنید. 

نظر شما در مورد پشتیبانی بازی PUBG Mobile از نرخ فریم 90fps چیست؟ به نظر شما اضافه شدن این ویژگی تا چه اندازه بر گیم‌پلی بازی اثر می‌گذارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده