نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹

مجموعه Assassin’s Creed: The Rebel Collection برای نینتندو سوییچ منتشر شد

یوبیسافت دو بازی Black Flag و Rogue از مجموعه Assassin’s Creed را در قالب یک پکیج، برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کرد.

در حالی که نسخه‌های عصر دوم بازی‌های Assassin’s Creed یعنی Origins و Odyssey هنوز برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر نشده است، یوبیسافت همچنان مشغول انتشار نسخه‌های قدیمی این مجموعه برای پلتفرم نینتندو است. Assassin’s Creed 3 و Assassin’s Creed 3: Liberation در اوایل سال ۲۰۱۹ برای این کنسول منتشر شدند و حالا دو بازی بعدی این مجموعه نیز به سیستم‌های سوییچ راه پیدا کرده‌اند. 

مجموعه Assassin’s Creed: The Rebel Collection شامل بازی‌های Assassin’s Creed 4: Black Flag و Assassin’s Creed: Rogue در یک پکیج است که به صورت همزمان برای کنسول‌های نینتندو منتشر شده است. Black Flag یکی از بهترین بازی‌های این سری است که دنیای بزرگ و جهان باز آن در کنار مبارزات و گشت و گذارهای دریایی این بازی، تجربه جذابی از ماجراجویی دزدان دریایی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. در مقابل، بازی Rogue را داریم که تنها داستان خوب آن ارزش بازی کردن را خواهد داشت. داستان این بازی، بار دیگر به مبارزه اسسین‌ها در برابر تمپلارها می‌پردازد.

مجموعه The Rebel Collection، علاوه بر محتوای اصلی این بازی‌ها، تمامی DLC های انفرادی هر دو بازی را در خود جا می‌دهد. به علاوه این که پشتیبانی از کنترلر حرکتی نیز به آن اضافه شده است. شما می‌توانید تریلر حین انتشار این بازی را در ادامه‌ی این مطلب مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده