// شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۲

بازی های پولی ماه نوامبر 2019 که برای موبایل منتشر شدند

در یازدهمین ماه از سال ۲۰۱۹ میلادی، بازی‌های جدید و جذابی مانند Forgotten Memories و Romancing SaGa 3 برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها منتشر شدند.

در ماه نوامبر ۲۰۱۹، بازی‌های پولی جذابی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است که از بازی‌های رومیزی جذابی مانند Dream Home: the Board Game و Gang of Four تا آثار ترسناکی مانند Forgotten Memories و Mental Hospital VI - Child of Evil را شامل می‌شوند. با پشت سر گذاشتن ماه نوامبر اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ برترین‌ بازی‌های پولی منتشر شده در این ماه برویم.

 زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به‌دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز جمعه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. در ادامه با بهترین بازی های پولی ماه اکتبر همراه زومجی باشید.

Crystal Guardians‏

Crystal Guardians‏

اولین بازی پولی این ماه را به یک اثر پیکسلی جذاب از استودیو Crescent Moon Games اختصاص داده‌ایم. Crystal Guardians یک بازی اکشن دوبعدی است که در آن باید با قرار گرفتن در نقش کاراکترهای بامزه بازی، قطعات کریستالی را از باس نهایی جمع‌آوری کنید. در طول مسیر شما با ارتشی از هیولاها روبه‌رو می‌شوید که از این قطعات کریستالی محافظت می‌کنند. سازندگان بازی ادعا می‌کنند روایت داستانی و گیم‌پلی بازی از آثاری همچون Final Fantasy ،One finger death punch و Kirby's adventure الهام گرفته شده است. شما در طول بازی با درصورتی که بتوانی بدون هیچ‌گونه آسیب دیدن تعداد کافی دشمن را از بین ببرید، به دو قهرمان بازی اجازه می‌دهد تا به یکی از ۲ تا ۶ کلاس قابل بازی تبدیل شود و با ارتقای سطح خود، توانایی‌های منحصربه‌فردی به‌دست بیاورند. همچنین در طول ماجراجویی این دوقهرمان با فروشگاه‌های اسرارآمیزی روبه‌رو می‌شوند که می‌توانند از آن‌ها زره، سلاح و دیگر آیتم‌ها را خریداری کنند. همچنین در هر بازی به‌صورت تصادفی شما می‌توانید سه کوئست را به‌اتمام برسانید تا امتیاز بیشتر کسب کنید. سازندگان در بازی یک مرحله اضافی هم قرار داده‌اند که در آن می‌توانید با پرتاب توپ آتشین به جعبه‌های ناپدیدشونده، سکه کسب کنید. گرافیک بازی هم به‌صورت دوبعدی و پیکسلی است و حس‌وحال نوستالژیکی را به‌شما منتقل می‌کند. شما می‌توانید بازی Crystal Guardians را با پرداخت ۱.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Crystal Guardians‏

Dig Dog - Treasure Hunter

Dig Dog - Treasure Hunter

Dig Dog یک بازی اکشن روگ‌لایک با المان‌های پلتفرمر است که یک توسعه‌دهنده مستقل به‌نام راستی مویر (Rusty Moyher) وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. در این بازی شما باید برای رسیدن به گنج‌های مخفی و پیدا کردن استخوان‌ها، زمین را بکنید و وارد ماجراجویی شوید. در طول مسیر با قرار گرفتن در نقش شخصیت اول بازی که یک سگ است، با موجودات عجیبی که در دل زمین وجود دارند، برخورد می‌کنید و باید راه خود را از میان آن‌ها باز کنید. سیستم کنترلی بازی به‌نحوی است که به‌شما اجازه می‌دهد با استفاده از تنها سه دکمه، بدوید، زمین را بکنید، اشیا را بیاندازید، بپرید و جاخالی دهید. سازنده دو حالت مختلف در بازی قرار داده است که بازیکنان می‌توانند به‌دلخواه یکی از آن‌ها را تجربه کنند. در حالت Bone Hunt شما باید بین چهار دنیای مختلف بازی تا جایی که می‌توانید زمین را حفاری کنید تا به استخوان‌های دوست‌داشتنی برسید. برای انجام این کار شما باید با دشمنان بسیاری روی صخره‌های خطرناک و غارهایی با صحراهای غرق شده مبارزه کنید. حالت دوم بازی هم Free Dig نام دارد. همان‌طور که از نام این حالت برمی‌آید، شما در آن وارد یک تجربه حفاری بی‌انتها می‌شوید. در این حالت شما باید به‌صورت نامحدود حفاری کنید و از میان مجموعه‌ای از مراحل، برخی چالش‌های کوچک را انجام دهید. درکنار موارد گفته شده، گرافیک پیکسلی درکنار موسیقی هشت بیتی بازی باعث شده‌اند تا Dig Dog - Treasure Hunter به اثری سرگرم‌کننده روی پلتفرم موبایل تبدیل شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dig Dog - Treasure Hunter

Dream Home: the board game

Dream Home: the board game

Dream Home یک بازی رومیزی خانوادگی درمورد ساخت‌وساز و چیدن اسباب‌واثاثیه خانه جدید‌تان است. این بازی رومیزی در سال ۲۰۱۶ توسط طراحی به‌نام Klemens Kalicki معرفی و منتشر شد. حال استودیو بازی‌سازی Asmodee Digital نسخه موبایل این بازی را در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار داده است. دراین بازی شما وارد دنیای بی‌رحم طراحی داخلی منزل می‌شوید! از اتاق‌های سلطنتی گرفته تا سرویس‌های بهداشتی لوکس، شما باید دکوراسیون خانه مشتریان خود را به‌نحوی چینش کنید که تمامی انتظارات آن‌ها را برآورده کند. بدین منظور باید دکوراسیون اتاق‌ها را چینش کنید، سقف را رنگ‌آمیزی کنید، گاراژ خانه‌تان را گسترش دهید، یک پیانو در خانه قرار دهید و درکل تاجایی که تصورات‌تان اجازه می‌دهد از خلاقیت‌ خود بهره بگیرید. همچنین می‌توانید با کارت‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد از افراد حرفه‌ای همانند طراحی داخلی و غیره هم کمک بگیرید. هرکدام از آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا نسبت به رقیب‌تان پیشی بگیرید. بازی را می‌توان حداکثر تا چهار نفر تجربه کرد. سازندگان همچنین در بخش کمپین به بازیکنان اجازه می‌دهند تا Dream Home را درمقابل هوش‌مصنوعی بازی کنند. بازی همچنین از بخش چندنفره محلی و آنلاین هم بهره می‌برد و بازیکنان می‌توانند با دوستان دور و نزدیک خود آن را انجام دهند. اگر به طراحی داخلی علاقه‌مند هستید، بازی Dream Home را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dream Home: the board game

Football Manager 2020 Mobile

Football Manager 2020 Mobile

بازی بعدی مختص علاقه‌مندان بازی‌های ورزشی مخصوصا ورزش فوتبال است. Football Manager 2020 Mobile درواقع یک بازی مدیریت باشگاه فوتبال است که شرکت سگا وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. شما در این بازی باید باشگاه ورزشی خود را مدیریت کنید و پله‌های ترقی یکی پشت سر طی کنید. سازندگان در بازی بیش از ۶۰ لیگ معتبر ۲۱ کشور جهان را قرار داده‌اند. شما باید بهترین ترکیب خود را بچینید و مسیر پیروزی تیم را هموار کنید. همچنین می‌توانید برای بازیکنان تمرین‌های فشرده تنظیم کنید تا مهارت‌های آن‌ها را افزایش دهید. دربخش تاکتیک‌ها برای پیروزی در بازی برنامه‌ریزی کنید و بهترین ترکیب تیم خود را پیدا کنید. از نکات جالب توجه بازی بخش رسانه و نحوه اثرگذاری آن روی عملکرد بازیکنان شما است. البته شما هم می‌توانید با تعامل بهتر با رسانه‌ها و بازیکنان روی رفتارهای آن‌ها اثرگذار باشید. از دیگر ویژگی‌های جالب بازی می‌توان به توجه آن به بازیکنان جوان اشاره کرد. شما می‌توانید با بازخورد گرفتن از نحوه عملکرد بازیکنان جوان خود و کمک گرفتن از بازیکنان بزرگ‌تر و قوی‌تر، مسیر پیشرفت را به آن‌ها نشان دهید. در مجموع اگر به بازی‌های مدیریت فوتبال علاقه‌مند هستید و دوست دارید تیم فوتبالی خود را برای رسیدن به قهرمانی رهبری کنید، Football Manager 2020 Mobile انتخاب شما است. این بازی هم‌اکنون با قیمت ۸.۹۹ دلار روی فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور قابل خریداری است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Football Manager 2020 Mobile

Forgotten Memories

Forgotten Memories

بازی بعدی فهرست این ماه به یک اثر ماجراجویی و ترسناک اختصاص دارد که توسط استودیو Psychose Interactive Inc. توسعه داده شده است. در بازی Forgotten Memories شما در نقش رُز هاوکینز (Rose Hawkings) قرار می‌گیرید. زنی مستقل و قوی که به‌دنبال فرزند گم‌شده‌اش Eden می‌گردد. در ابتدای بازی رز در مکانی نامعلوم و به‌صورت زخمی از خواب بیدار می‌شود. حال باید در یک تراژدی بی‌پایان جست‌وجو برای دختر گمشده‌اش را آغاز کند. او باید در این مسیر با عمیق‌ترین ترس‌های زندگی‌اش روبه‌رو شود و راز پشت این اتفاق ترسناک را آشکار کند. Forgotten Memories درواقع یک بازی روان‌شناسانه ترسناک سوم‌شخص است که المان‌های گشت‌وگذار کردن، حل معما، اکشن و ترس و بقا را در خود جای داده است. بازی روایت داستانی فوق‌العاده‌ای دارد و جلوه‌های بصری زیبایی را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد. کنترل بازی روی پلتفرم موبایل به‌خوبی پورت شده است و بازیکنان به‌راحتی می‌توانند از تجربه آن لذت ببرند. همچنین بازی هیچ‌گونه پرداخت درون‌برنامه‌ای ندارد و شما با پرداخت ۴.۹۹ دلار روی فروشگاه اپ‌استور و ۳.۹۹ دلار روی فروشگاه پلی‌استور می‌توانید به‌تمامی امکانات آن دسترسی پیدا کنید. درمجموع اگر قصد دارید تا یک بازی ترسناک درست‌وحسابی را روی موبایل خود تجربه کنید، Forgotten Memories را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Forgotten Memories

Gang of Four: The Card Game - Bluff and Tactics

Gang of Four: The Card Game

استودیو Asmodee Digital را همگی با انتشار نسخه‌های دیجیتال بازی‌های رومیزی می‌شناسند. این استودیو خوش‌نام فرانسوی به‌تازگی یک بازی رومیزی دیجیتالی دیگر به‌نام Gang of Four: The Card Game - Bluff and Tactics را برای پلتفرم موبایل منتشر کرده است که می‌تواند ساعت‌ها مخاطبان خود را سرگرم کند. همان‌طور که از نام این بازی پیدا است، شما در آن برای رسیدن به پیروزی باید تا جایی که می‌توانید بلوف بزنید! این بازی برگرفته شده از یک بازی رومیزی هونگ‌کنگی به‌نام Choh Dai Di که در آن باید خود را برای درگیر شدن با بزرگ‌ترین دارودسته گنگستر چینی آماده کنید. در این بازی شما باید با برنامه‌ریزی جای خود را میان دنیای مافیا باز کنید. شما می‌توانید این بازی را به‌صورت آنلاین و محلی از یک تا چهار نفره تجربه کنید. برای رسیدن به پیروزی در بازی شما باید تمامی کارت‌های خود را قبل از دیگران خالی کنید. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های رومیزی و کارتی هستید، بازی Gang of Four را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت ۳.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور و ۳.۴۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Gang of Four: The Card Game - Bluff and Tactics

GRID™ Autosport

GRID™ Autosport

GRID™ Autosport نسخه موبایلی از مجموعه ماشین‌سواری محبوب GRID است که استودیو Feral Interactive وظیفه انتشار آن روی پلتفرم موبایل را به‌عهده داشته است. این بازی ماشین‌سواری بدون شک یکی از بهترین تجربه‌های جلوه‌های بصری را روی پلتفرم موبایل ارائه می‌دهد. GRID™ Autosport درواقع پورت نسخه ۲۰۱۴ این بازی است که استودیو کدمسترز (Codemasters) پیش از این آن را منتشر کرده بود. این بازی سال گذشته برای گوشی‌های آیفون منتشر شده بود و حالا کاربران اندرویدی هم می‌توانند آن را تجربه کنند. سازندگان ۱۰۰ خودرو و ۱۰۰ مسیر رانندگی مختلف در بازی قرار داده‌اند و این اطمینان را به‌بازیکنان می‌دهند که به‌هیچ‌وجه در زمان تجربه بازی، دچار یکنواختی نشوند. همچنین بازیکنان برای کنترل خودروهای بازی علاوه‌بر سیستم کنترلی کلاسیک بازی‌های موبایل می‌توانند از کنترلر نیز بهره بگیرند. سازندگان در بازی پنج حالت بازی به‌نام‌های تور، استقامت، چرخ‌باز، تیونر و خیابان قرار داده‌اند که هرکدام به‌نحوی می‌تواند بازیکنان را درگیر خود کند. گرافیک بصری خیره‌کننده و مکانیزم هدایت فوق‌العاده این بازی باعث شده است تا GRID™ Autosport به یکی از بهترین آثار ریسینگ روی پلتفرم موبایل تبدیل شود. این بازی هم‌اکنون با قیمت ۹.۹۹ دلار روی فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور قرار گرفته است و اگر از علاقه‌مندان بازی‌های ماشین‌سواری هستید، تجربه آن را به‌شما توصیه می‌کنیم.

دانلود بازی اندروید و آیفون GRID™ Autosport

King Tactics – Wars of the Roses

King Tactics – Wars of the Roses

بازی بعدی یک اثر فکری از استودیو USM است که در آن باید نبردهای تاریخی را تجربه کنید. در بازی King Tactics – Wars of the Roses پادشاه مرده است و دو خاندان The House of York و Lancaster با یکدیگر وارد رقابت بر سر تخت پادشاهی شده‌اند. نیروهای خود را برای حضور در نبرد تاریخی Wars of Roses آماده کنید. بازی با الهام از بازی رومیزی The Rose King بازیکنان را مجبور می‌کند که برای شکست حریف خود استراتژی بچینند و نیروهای خود را برای نبرد آماده سازند. بازی را می‌توان به‌صورت انفرادی یا دونفره تجربه کرد. سازندگان چهار حالت مختلف در بازی قرار داده‌اند تا از نظر محتوا چیزی کم‌وکسر نداشته باشد. در بخش Campaign در تمامی نبردهای Wars of Roses به پیروز میدان تبدیل شوید و در بخش Free game در سه سطح سختی با حریف هوش مصنوعی به‌رقابت بپردازید. همچنین بازی دارای دو بخش چند‌نفره آنلاین و آفلاین است که به‌بازیکنان اجازه می‌دهد با دیگر افراد در سراسر جهان یا دوستان نزدیک خود به تجربه بازی بپردازند. بازی به‌صورت افقی در گوشی‌های اندرویدی اجرا می‌شود و برای تجربه آن تنها به ۱۳۷ مگابایت فضا نیاز دارید. King Tactics – Wars of the Roses هم‌اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور قابل خریداری است و علاقه‌مندان سبک بازی‌های رومیزی می‌توانند آن را تجربه کنند.

دانلود بازی King Tactics – Wars of the Roses

Mental Hospital VI - Child of Evil

Mental Hospital VI - Child of Evil

Mental Hospital VI - Child of Evil یک بازی اکشن اول‌شخص ترسناک از استودیو AGaming+ است که با المان‌های مخفی کاری خود تجربه‌ای وصف‌نشدنی را برای کاربران پلتفرم موبایل رقم زده است. در این بازی شما در نقش خبرنگار یک روزنامه محلی کوچک قرار می‌‌گیرید. در عصر یک روز شما پیغامی از دوست‌تان Ada دریافت می‌کنید که خبر از وقایع اسرارآمیزی در بیمارستان روانی Santa Monica داده است. با شنیدن این خبر شخصیت اصلی بازی یک دوربین فیلم‌برداری برمی‌دارد و عازم محل مربوطه می‌شود. اما وقایعی که انتظار او را می‌کشند قرار است زندگی‌اش را برای همیشه عوض کنند. شما با این دوربین می‌توانید درون تاریکی‌ها را ببینید و ماجراجویی‌های خود را پیش ببرید. سازندگان در بازی هیولاها و حیوانات بسیاری را تنها برای ترساندن شما قرار داده‌اند. گرافیک بصری چشم‌نواز بازی هم کمک کرده است تا Mental Hospital VI را یک بازی لذت‌بخش بنامیم. تمامی موارد گفته شده درکنار المان‌های بازی‌های ترسناک باعث شده‌اند تا این بازی با قیمت ناچیز ۰.۹۹ دلاری خود به‌اثری شایسته تجربه شدن روی سیستم‌عامل اندروید تبدیل شود. پس از اگر قصد دارید یک اثر ترسناک دیگر را روی گوشی‌های اندرویدی خود تجربه کنید، بازی Mental Hospital VI - Child of Evil را از دست ندهید.

دانلود بازی Mental Hospital VI - Child of Evil

Nobodies

Nobodies‏

Nobodies یک بازی متفاوت از استودیو Blyts است که در آن شما باید از شر اجساد و مدارک مربوط‌به آن‌ها خلاص شوید! در این بازی شما به‌اصلاح یک Cleaner هستید که برای یک سازمان ضدتروریستی دولتی مخفی کار می‌کنید و وظیفه دارید تا بدون اینکه رد و اثری از خود به‌جای بگذارید، جنازه‌ها را ناپدید و مدارک را نابود کنید. Nobodies درواقع یک بازی اشاره و کلیک ماجراجویی و معمایی است که در آن باید با توان‌مندی و هوش خود مطمئن شوید که اعمال بالادستی‌های‌تان مخفی باقی بماند. سازمان شما با یک گروه تروریستی به‌نام Q-100 وارد درگیری شده است. این گروه تروریستی درحال آزمایش سلاح‌های بیولوژیکی در سراسر جهان است و این وظیفه سازمان شما است که جلوی فعالیت‌های آن‌ها را بگیرد. درمجموع یازده پرونده قتل پیش روی شما قرار می‌گیرد که باید با قرار گرفتن در موقعیت و تصمیم‌گیری سریع، آن‌ها را لاپوشانی کنید. هرمرحله مجموعه‌ای از معماها و چالش‌های ریز و درشت را در خود جای داده‌ است. به‌صورتی که شما برای حل یک چالش می‌توانید از روش‌های مختلفی بهره بگیرید. طراحی‌های بازی‌ بسیار چشم‌نواز هستند و همگی به‌صورت دستی انجام شده‌اند. جالب است بدانید که وقایع اصلی بازی براساس رویدادهای واقعی دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی رخ داده است. اگر قصد دارید یک بازی اشاره و کلیک جذاب را روی گوشی خود تجربه کنید، می‌توانید Nobodies را با قیمت ۰.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور و ۲.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Nobodies‏

Romancing SaGa 3

Romancing SaGa 3

Romancing SaGa 3 یک بازی نقش‌آفرینی جذاب و سرگرم‌کننده از استودیو اسکوئر انیکس است که درواقع نسخه بازسازی شده بازی اصلی‌ای است که ابتدا در سال ۱۹۹۵ منتشر شده بود. این بازی پیش از این ابتدا در تنها در کشور ژاپن منتشر شده بود و حالا کاربران دیگر کشورها هم می‌توانند آن را تجربه کنند. در نسخه به‌روز شده Romancing SaGa 3 گرافیک بازی بهبود یافته است و دخمه‌های جدیدی برای گشت‌وگذار به آن اضافه شده است. در ابتدای بازی از بین ۸ شخصیت اصلی بازی یکی را انتخاب کرده و ماجراجویی‌های مختلفی براساس انتخاب‌های خود آغاز کنید. در داستان بازی هر ۳۰۰ سال یک‌بار در رویدادی به‌نام Rise of Morastrum یک ستاره تاریک جهان Romancing Saga را تیره و تار کرده و وجودیت دنیا را به‌خطر می‌اندازد. تمامی فرزندانی که در آن سال به‌دنیا می‌آیند تا زمان پایان رویداد محکوم به‌مرگ می‌شوند. البته که هربار یک فرزند از این رویداد جان سالم به‌در می‌برد و نام فرزند سرنوشت شناخته می‌شود. ۶۰۰ سال قبل این فرزند Archfiend نام داشت و در رویداد ۳۰۰ سال گذشته او را Matriarch خطاب می‌کردند. هردوی آن‌ها در زمان خود تاثیر به‌سزایی روی سرنوشت جهان داشته‌اند. حال رویداد Rise of Morastrum برای سومین بار درحال رخ دادن است و همه منتظر هستند ببیند آیا فرزند دیگری برای مقابله با این اتفاق به‌دنیا خواهد آمد؟ بازی از گرافیک دوبعدی و پیکسلی چشم‌نوازی بهره می‌برد که درکنار موسیقی دل‌نشین خود موفق شده است تا تجربه‌ای به‌یاد ماندنی را برای بازیکنان رقم بزند. اگر به‌ بازی‌های پیکلسی و کلاسیک علاقه‌مند هستید Romancing SaGa 3‏ را روی فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Romancing SaGa 3‏

RPG Monochrome Order

RPG Monochrome Order

بازی بعدی یک اثر نقش‌آفرینی جذاب از استودیو کِمکو (Kemco) است که به‌تازگی برای کاربران پلتفرم موبایل در دسترس قرار گرفته‌ است. در داستان بازی RPG Monochrome Order‏ اشخاصی به‌نام Arbiters وجود دارند که باید با استفاده از یک جادوی باستانی به‌نام «Judgment» از عدالت خود پیروی کرده و جهان را به‌سمت یک مکانی بهتر راهنمایی کنند. دراین بین یک Arbiter تازه‌کار به یک کشور درحال نابودی فرستاده می‌شود تا در آن‌جا از جادوی Judgment استفاده کند. البته که در این بین همگی با دیدگاه او موافق نیستند. تصمیم‌های شما در طول بازی تأثیر به‌سزایی روی روند داستان و قرار گرفتن کاراکتر شما در دو مسیر خوبی و بدی می‌گذارند. با استفاده از راه‌های مختلفی که پیش‌روی شما برای هدایت جهان به سمت مسیر درست قرار می‌گیرد، می‌توانید پایان‌های مختلفی را تجربه کنید. شما می‌توانید یک تیم حداکثر ۱۸ نفره را تشکیل دهید و با استفاده از ترکیب‌های مختلف و مهارت‌های منحصربه‌فرد هر کاراکتر، به چالش‌های پیش‌روی‌تان غلبه کنید. گرافیک بازی به‌صورت پیکسلی است و شخصیت‌های اصلی به‌صورت نقاشی‌شده به‌شما نشان داده می‌شوند. RPG Monochrome Order‏ را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت ۸.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور و ۷.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون RPG Monochrome Order‏

The Quest - Basilisk

The Quest - Basilisk's Eye

The Quest - Basilisk's Eye یک بسته گسترش‌دهنده برای بازی The Quest است که با سبک نقش‌آفرینی توسط استودیو Redshift به‌ گوشی‌های موبایل راه پیدا کرده است. این نسخه شامل مکان‌ها و ماجراجویی‌های جدیدی است که می‌توانید آن را به‌صورت مستقل از بازی اصلی The Quest تجربه کنید. در داستان بازی امپراطوری Angamanian همیشه یک جهان عجیب مملو از زیبایی، هیولاهای غیرقابل‌تصور و رمز‌ورازهای مختلف بوده است. اما طولی نمی‌کشد که ‌Basilisk به این دنیا وارد می‌شود و با خود مرگ و نابودی را به زندگی بشریت می‌آورد. شما به‌عنوان قهرمان بازی باید جلوی Basilisk را بگیرید و اجازه ندهید بیش از این به جهان خسارت وارد کند. سیستم مبارزات بازی به‌صورت نوبتی است و طراحی محیط به‌صورت دستی انجام شده است. حتی اگر بازی The Quest را تجربه نکرده باشید، The Quest - Basilisk's Eye می‌تواند با قیمت ۲.۹۹ دلاری خود ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد. این بازی هم‌اکنون از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور قابل دانلود است.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Quest - Basilisk's Eye

Undead Horde‏

Undead Horde‏

در بازی Undead Horde ساخته استودیو 10tons ltd شما باید با قرار گرفتن در نقش یک نکرومنسر در برابر یک شاه ظالم ایستادگی کنید. Undead Horde درواقع یک بازی ماجراجویی اکشن است که در داستان آن شاه بنویکتور به سرزمین یک نکرومنسر حمله کرده و او را زندانی می‌کند. با گذشت سال‌های زیاد، شخصیت اصلی بازی از زندان فرار می‌کند و انتقام از این شاه ظالم را اصلی‌ترین هدف زندگی خود قرار می‌دهد. با شروع بازی سازندگان نحوه ساخت ارتش و دستور دادن به آن‌ها را به شما آموزش می‌دهند. شخصیت اصلی بازی این توانایی را دارد تا پس از کشتن سربازهای دشمن آن‌ها را دوباره زنده کرده و به عضویت ارتش خود دربیاورد. با جمع کردن ارتشی از مردگان می‌توانید آن‌ها را به اقسام نقاط نقشه بفرستید و برخی مأموریت‌های خود را توسط آن‌ها انجام دهید. برای مثال می‌توانید دستور دهید که لشگر سربازان را از بین ببرند و خودتان دراین‌میان به‌سراغ تجهیزات و خراب کردن آن‌ها بروید. به‌عبارتی، به‌واسطه‌ی المان‌های نقش‌آفرینی Undead Horde، بازیکنان می‌توانند استراتژی‌های مبارزه‌ای مختلفی را پیاده‌سازی و از آن‌ها برای نابودی دشمنان استفاده کنند. باید توجه داشته باشید که تعداد نیروهایی که می‌توانید به ارتش خود ملحق کنید محدود است و باید از ابتدای بازی نیروهایی را انتخاب کنید که بیشترین منفعت را برای شما داشته باشند. با پیش‌روی در بازی نیروهای متنوع‌تری را می‌توانید جذب ارتش خود کنید و همین مسئله باعث می‌شود بازی Undead Horde تجربه‌ای متنوع را به بازیکنان ارائه کند. Undead Horde‏ را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Undead Horde‏

Wanna Survive

Wanna Survive

Wanna Survive یک بازی تاکتیکی نوبتی و زامبی‌محور آخرالزمانی است که توسط توسعه‌دهنده‌ای به‌نام YI WEI CHEN برای پلتفرم موبایل توسعه داده شده است. این بازی با استفاده از یک سیستم مبارزه نوآورانه سعی کرده‌است تا برخلاف بازی‌های نوبتی مشابه، گیم‌پلی‌ای متفاوت را پیش روی بازیکنان قرار دهد. در این مبارزات شما باید با گروه زیادی از دشمنان وارد مبارزه شوید و سعی کنید آن‌ها را از بین ببرید. با پیش‌روی در مسیر بازی و رسیدن به شهر North City کاراکترهای زیادی را ملاقات می‌کنید. همچنین باید سعی کنید تا با تصمیم‌های خود در طول مبارزه جان بازماندگان را نجات دهید تا بتوانند به Sanctuary برسند. سرعت‌ گیم‌پلی بازی بسیار بالا است و شما باید برای ازبین‌بردن زامبی‌ها تمرکز کافی داشته باشید. همچنین توجه داشته باشید که شخصیت‌های بازی در صورت مرگ دیگر به جهان بازی برنمی‌گردند و مرگ آن‌ها دائمی است. از آن‌جایی که در جهانی آخرالزمانی گیر افتاده‌اید، طبیعی است که غذا برای همه بسیار کم باشد. این وظیفه شما است که با جیره‌بندی درست، به افراد و نیروهای خود رسیدگی کنید. طراحی پیکسل آرتی بازی هم درکنار موارد گفته شده بسیار چشم‌نواز است و تجربه‌ای وصف‌نشدنی را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید یک بازی زامبی‌محور سرگرم‌کننده را روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون خود تجربه کنید، بازی Wanna Survive را با قیمت ۲.۹۹ دلار از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Wanna Survive


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده