نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

آخرین برنامه State of Play سال ۲۰۱۹ هفته آینده پخش می‌شود

کمپانی سونی تاریخ پخش آخرین قسمت از برنامه‌ی State of Play در سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آخرین برنامه‌ی State of Play سال ۲۰۱۹ هفته‌ی آینده پخش خواهد شد. سید شومن از طریق بلاگ پلی‌استیشن اظهار داشت که پیش از پایان سال جاری میلادی شاهد یک برنامه‌ی State of Play دیگر خواهیم بود که راس ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه‌ی سه‌شنبه، ۱۹ آذر پخش می‌شود. این برنامه حدوداً ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد و در آن شاهد رونمایی‌های تازه، اعلام تاریخ انتشار بازی‌ها، تریلرهای گیم‌پلی و اطلاعات جدیدی از بازی‌های استودیوهای جهانی سونی خواهیم بود. بااین‌حال، طبق اعلام کمپانی سونی، طرفداران نباید انتظار انتشار خبرهایی از کنسول پلی استیشن 5 و تریلرهای مربوط‌به بازی‌های آن را داشته باشند.

کمپانی سونی به بازی‌هایی که در این برنامه به نمایش در می‌آیند، هیچ اشاره‌ای نکرده است، اما باعنایت‌به تصاویری که اخیراً از بازی Resident Evil 3 در فروشگاه پلی استیشن فاش شد، رونمایی از نسخه‌ی بازسازی آن در این برنامه چندان دور از انتظار نیست. علاوه‌بر این، طرفداران به‌تازگی شاهد به‌روزرسانی لیست پخشِ کانال یوتیوب پلی استیشن با ویدیو‌هایی از بازی Ghost of Tsushima بودند که می‌تواند حاکی از انتشار تریلر جدیدی از بازی باشد. بااین‌حال، به‌روزرسانی لیست پخش می‌تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد؛ بنابراین نمی‌توان زیاد به انتشار تریلر تازه‌ی Ghost of Tsushima امیدوار بود.

برنامه‌ی State of Play پیشین در مهرماه امسال پخش شد و شامل نمایشی از بازی بسیار مورد انتظار The Last of Us Part II بود. همچنین در این برنامه برای اولین بار شاهد رونمایی از بازی‌های Humanity و Arise: A Simple Story بودیم. آخرین برنامه‌ی State of Play امسال دو روز زودتر از مراسم The Game Awards 2019 به نمایش در می‌آید که به گفته‌ی جف کیلی، شاهد رونمایی از ۱۰ بازی تازه در آن خواهیم بود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده