نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

پوسترهای جدید سریال The Witcher با محوریت شخصیت‌ها منتشر شد

شبکه نتفلیکس به‌تازگی پوسترهای جدیدی از سریال The Witcher را منتشر کرده که این پوسترها با محوریت سه شخصیت گرالت، سیری و ینیفر است.

ماه گذشته بود که شبکه نت فلیکس دومین تریلر رسمی سریال The Witcher (ویچر) را منتشر کرد و در ادامه شاهد تمدید زودهنگام این سریال فانتزی مورد انتظار برای فصل دوم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با نزدیک شدن به زمان انتشار سریال، پوسترهای جدیدی از فصل اول سریال ویچر منتشر شده است. تمرکز این پوسترها که شبکه Netflix اخیرا آن را منتشر کرده، روی سه شخصیت گرالت با بازی هنری کویل، سیری با بازی فریا آلن و ینیفر با بازی آنیا چالوترا، است و این پوسترها به دو شکل پوستر و بنر منتشر شده‌اند و شما در ادامه می‌توانید سه پوستر جدید سریال The Witcher را مشاهده کنید:

پوستر سریال The Witcher

پوستر سریال The Witcher

هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، آنا شافر، جودی می، اما اپلتون، میمی دیونی، تریکا ویلسون-رید، میلی برادی، آدام لوی، بیورن هیریون هارلدسون، می‌آنا بورینگ، ربکا بنسون، شین اتول، لوک نیل، متیو نیل، توبی بمتفا، سانی سرکیس، رادریک هیل، اینگه بکمن، شارلوت اولری، ناتاشا کالزک، امیت شاه و تام کنتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اندلورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال Daredevil (دردویل)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده در سریال ویچر حضور دارد

فصل اول سریال The Witcher که در هشت قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر امسال (۲۹ آذر) از شبکه نتفلیکس منتشر شود. به‌تازگی قسمت پایلوت سریال ویچر برای طرفداران نمایش داده شده که توانسته نظر مثبت آن‌ها را جلب کند و بسیاری از کسانی که سریال را تماشا کرده‌اند به تمجید از صحنه‌های اکشن سریال پرداخته‌اند. همچنین فصل دوم این سریال قرار است مانند فصل اول در هشت قسمت تولید شود و مراحل فیلم‌برداری و تولید آن از اوایل سال ۲۰۲۰ در لندن آغاز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که فصل دوم سریال ویچر در سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده