// جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Steven Seagal's Archipelago Survival؛ ماجراجویی با استیون سیگال

Steven Seagal's Archipelago Survival یک بازی سروایول با المان‌های نقش آفرینی است که بازیکنان را در نقش کاراکتری قرار می‌دهد که باید برای زنده‌ماندن تلاش کند.

استیون سیگال یکی از افراد حرفه‌ای در هنرهای رزمی به‌حساب می‌آید که اکثر کاربران او را در فیلم‌های اکشن و رزمی هالیوودی مشاهده کرده‌اند. در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی سروایول با المان‌های نقش آفرینی رفته‌ایم. بازی اندروید و آیفون Steven Seagal's Archipelago Survival، یک بازی نقش‌افرینی با المان‌های سروایول و بقا است که توسط استودیو TeslaGames Global، توسعه داده شده است. تیم سازنده سعی کرده برای جذاب نشان دادن بازی خود، از استیون سیگال استفاده کند. داستان بازی آیفون و اندروید Steven Seagal's Archipelago Survival در جزیره‌ای ناشناخته روایت می‌شود. شما سرنشین هواپیمایی هستید که در وسط راه به‌دلیل مرموزی موتور آن خراب می‌شود و سقوط می‌کند. در ادامه متوجه زامبی‌هایی می‌شوید که در این جزیره ناشناخته میزبان شما هستند. 

Steven Seagal

Steven Seagal's Archipelago Survival یک بازی سروایول و بقا است. ازاین‌رو در طول تجربه خود باید تلاش کنید که زنده بمانید. در سمت چپ صفحه‌نمایش یک آنالوگ مجازی برای هدایت کاراکتر بازی درنظر گرفته شده است و در سمت راست هم درکنار دکمه آسیب‌رساندن به دشمنان، تعدادی دکمه‌ی دیگر هم قرار داده شده است تا کاراکتر خود را مدیریت کنید. همچنین دراین‌میان و با روبه‌رو شدن با شرایط مختلف، سیستم راهنمای بازی به شما یاد می‌دهد که در شرایط مشابه، باید چه عملکردی را از خود به‌نمایش بگذارید. در یک جزیره ناشناخته، اولین و اصلی‌ترین موردی که باید به آن توجه داشته باشید، جمع‌آوری منابع است. در ابتدا بخش ساخت‌وساز بازی در دسترس شما قرار نگرفته است، اما زمانی‌که تعدادی از مأموریت‌های بازی را پشت سر بگذارید، این بخش آزاد می‌شود و می‌توانید ساختمان‌های مختلف و پایگاه‌هایی را در هر محیط بسازید. همچنین یک بخش ساخت‌وساز هم برای ‌آیتم‌هایی مثل سلاح، جعبه کمک‌های اولیه و موارد مشابه درنظر گرفته شده است. به‌عبارتی، درکنار انجام مأموریت‌ها باید مدام مشغول جمع‌آوری منابع مختلف و لوت کردن حیوان‌ها و زامبی‌ها باشید. این موارد به شما کمک می‌کنند که Inventory پرباری داشته باشید و در شرایط بحرانی قرار نگیرید. 

درکنار انجام مأموریت‌ها باید مدام مشغول جمع‌آوری منابع مختلف و لوت کردن حیوان‌ها و زامبی‌ها باشید

قهرمان داستان، دارای نشانگر وضعیت سلامت است که یکی دیگر از المان‌های اصلی بازی‌های سروایول به‌حساب می‌آید. با گشت‌وگذار در جهان بازی و کشتن دشمنان، انرژی مصرف می‌کنید و این انرژی مصرف کردن باعث کاهش آب بدن و وضعیت جسمی شما می‌شود. ازاین‌رو با غذا یا آب خوردن می‌توانید وضعیت جسمی و روحی خود را در شرایط مطلوبی قرار دهید. اگر این موارد بیش از حد کاهش پیدا کنند، عملکرد شما در بازی شدیدا افت پیدا می‌کند. استیون سیگال در داستان و گیم‌پلی، در نقش شخصی است که یکی از اعضای حیاتی خود را در این سانحه هوایی از دست داده است. ازاین‌رو او به شما کمک می‌کند تا به یک شخص حرفه‌ای در استفاده از سلاح تبدیل شوید و درکنار او، علت سقوط هواپیما را پیدا کنید و زامبی‌ها را از بین ببرید. سیستم انجام مأموریت‌ها هم بدین شکل است که باید به نقاط مختلفی از جزیره بازی سفر کنید و به‌دنبال آیتم‌ها و اطلاعات مختلفی بگردید. جدا از استیون سیگال، شخصیت‌های دیگری هم در جهان Steven Seagal's Archipelago Survival قرار گرفته‌اند که به شما مأموریت می‌دهند یا همراه شما خواهند بود.

Steven Seagal

از نظر بصری، بازی اندروید و آیفون Steven Seagal's Archipelago Survival در جایگاه خوبی قرار دارد. جلوه‌های بصری بازی برای یک بازی موبایل خوب کار شده است و نقص فنی خاصی هم در بازی وجود ندارد. همچنین یک بخش تنظیمات گرافیکی هم برای بازی آیفون و اندروید Steven Seagal's Archipelago Survival درنظر گرفته شده است که می‌توانید باتوجه‌به سخت‌افزار گوشی موبایل یا تبلت خود، آن را تغییر دهید. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی موبایل سروایول با المان‌های نقش‌آفرینی نظیر ارتقای شخصیت و تجهیزات هستید، Steven Seagal's Archipelago Survival می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. ضمنا مطالعه مقالات بهترین بازی های اندروید زومجی را از یاد نبرید.

دانلود بازی Steven Seagal's Archipelago Survival


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده