// جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۹

سازنده World of Tanks در حال ساخت یک آی پی جدید است

استودیو Wargaming، سازنده‌ی آثاری مانند بازی World of Tanks، استودیویی جدید در انگلستان تاسیس کرده است که در حال ساخت یک آی پی بزرگ و جدید است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو وارگیمینگ که ساخت و انتشار آثار محبوبی مانند بازی World of Tanks را در کارنامه‌ی خود دارد، در تازه‌ترین اقدام خود یک استودیوی جدید در کشور انگلستان تاسیس کرد. به همین مناسبت نیز یک دورهمی توسط این استودیو برگزار شد که در آن برخی از طرفداران و توسعه‌دهندگان حضور داشتند. در حال حاضر نزدیک‌به ۶۰ نفر توسعه‌دهنده‌ی کارکشته در این استودیو مشغول کار کردن روی یک آی‌پی بزرگ و جدید هستند که هنوز اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. سرعت ساخت این بازی قرار است افزایش پیدا کند؛ چراکه به گفته‌ی سین دکر، سرپرست این استودیو، قرار است تعداد افرادی که روی آن کار می‌کنند، طی یک سال آینده دو برابر شود:

ما در یک موقعیت خاص قرار داریم که در آن یک شرکت جهانی (Wargaming) از ما حمایت می‌کند و راه و روش خاص و ابداعی خود را نیز داریم. این مساله بسیار هیجان انگیز است و ما از این‌که بخشی از این شرکت بزرگ و معروف جهانی هستیم، بسیار خوشحالیم. ما می‌خواهیم که به کار خود ادامه دهیم و کاملا باور داریم که می‌توانیم به بهترین مکان ساخت بازی در کشور انگلستان تبدیل شویم.

World of Tanks

استودیو Wargaming UK بخشی از یک شبکه‌ی بزرگ جهانی از توسعه‌دهندگان است که نزدیک به ۴۵۰۰ نفر کارمند در نزدیک‌به ۱۸ شعبه در سراسر جهان دارد. در زیر بخش‌هایی از صحبت‌های ویکتور کیسیلی، مدیر ارشد اجرایی شرکت Wargaming، قابل مشاهده است:

تاسیس استودیو Wargaming UK برای ما یک گام بزرگ در راستای توسعه شرکت محسوب می‌شود و ما بسیار مشتاق هستیم که به‌زودی اطلاعات خوبی را از پروژه‌ای که آن‌ها مشغول ساخت آن هستند، در اختیار طرفداران قرار دهیم. در حال حاضر می‌توانم بگویم که این پروژه‌ قرار است بزرگ باشد! برای من افتخار بزرگی بود که تاسیس این شعبه از استودیو را به‌همراه گروه جشن بگیرم و بسیار مشتاق هستم که ببینم در آینده آن‌ها چه محصول خاص و خوبی را خواهند ساخت.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده