// جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

Super Smash Bros. Ultimate یک سالگی خود را جشن می‌گیرد

شرکت نینتندو به مناسبت یک ساله شدن بازی Super Smash Bros. Ultimate، خبر از آغاز یک رویداد به نام Spirit Board داد.

چه باور داشته باشید چه نه، یک سال از انتشار بازی Super Smash Bros. Ultimate گذشت و حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو قرار است این اتفاق خوب را فردا مورخ ۷ ماه دسامبر (۱۶ آذر ماه) جشن بگیرد. البته این جشن قرار است با یک رویداد نیز همراه باشد؛ رویدادی که قرار است برای چند روز در بازی فعال شود و Spirit Board نام دارد. به‌گفته‌ی شرکت Nintendo این رویداد قرار است از تاریخ ۶ تا ۸ ماه دسامبر (۱۵ تا ۱۷ آذر ماه) فعال باشد.

در این رویداد بازیکنان می‌توانند پس از انجام مبارزه‌های Spirit Board، به میزان سه برابر امتیاز EXP و SP به‌دست آورند و همچنین از یک آیتم با ۵۰ درصد قدرت اضافه استفاده کنند. اگرچه کاربران این بازی فایتینگ انتظار موارد بهتری را برای جشن گرفتن این سالگرد داشتند (از جمله بسته الحاقی جدید)، اما باید حداقل مواردی مانند تقویت (Boost) برای آن‌ها فعال شود تا بتوانند با سرعت بیشتری به سطوح بالاتر در بازی دست پیدا کنند و اسپیریت‌های خود را سریع‌تر از قبل به درجه‌های بالاتر برسانند.

در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی، ماه گذشته بود که شخصیت Terry Bogard از بازی Fatal Fury به جمع شخصیت‌های Super Smash Bros. Ultimate اضافه شد و به‌این ترتیب، تنها یک شخصیت دیگر باقی مانده است تا اولین بسته Fighters Pass تکمیل شود. می‌توانیم امیدوار باشیم که با نزدیک‌تر شدن رویداد Game Awards اخبار خوبی در این زمینه از شرکت نینتندو بشنویم؛ همان‌طور که پیش‌تر این شرکت محبوب اعلام کرده بود که شخصیت‌های بیشتری هم برای ورود به این بازی در حال آماده شدن هستند!

بازی Super Smash Bros. Ultimate در حال حاضر به‌صورت انحصاری برای کنسول محبوب نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده