// جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر زمان انتشار بازی Darksiders Genesis منتشر شد

تریلر لانچ بازی Darksiders: Genesis شخصیت اول این بازی یعنی استرایف را در حین مبارزه نشان می‌دهد.

 شرکت تی اچ کیو نوردیک (THQ Nordic) بهار گذشته با نزدیک شدن به E3 2019، نسخه جدید و اسپین آف مجموعه Darksiders با نام Darksiders Genesis را معرفی کرد. این بازی با زاویه دید متفاوتی از بازی‌های اصلی در سری دارک سایدرز اجرا می‌شود. به‌تازگی استودیو THQ Nordic با انتشار تریلری، عرضه‌ی بازی برای پی سی و استیدیا را تایید کرده است که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید. Darksiders: Genesis اولین بازی اضافه شده به ۲۲ بازی زمان عرضه‌ی گوگل استیدیا محسوب می‌شود.

لانچ تریلر منتشر شده از بازی Darksiders: Genesis، شخصیت اصلی بازی یعنی استرایف را به نمایش می‌گذارد و بازیکنان قادر خواهند بود برای اولین‌بار در حالت کوواپ دو نفره در سری Darksiders، درکنار برادر اسب سوار او یعنی War مبارزه کنند. از طرفی دیگر كسانی كه ترجیح می‌دهند تک نفره بازی كنند، می‌توانند شخصیت خود را حین بازی به Strife یا War تغییر دهند. همچنین امکان مبارزه‌ هنگام سوار بودن روی اسب نیز به بازی اضافه شده است.

بازی Darksiders Genesis سیستم جدید Creature Cores را معرفی می‌کند که یک سیستم مبارزه‌ای است و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا نحوه‌ی ارتقا دادن شخصیت خود را باتوجه‌به دشمنانی که شکست می‌دهند، شخصی سازی کنند. بازی Darksiders: Genesis هم‌اکنون برای کامپیوتر و گوگل استیدیا عرضه شده است و همچنین در تاریخ ۲۵ بهمن ماه در اختیار کاربران پلی‌ استیشن 4، نینتندو سوییچ و ایکس‌ باکس وان قرار خواهد گرفت. 

دانلود از آپارات


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده