// جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

نینتندو سوییچ رکورد فروش هفتگی خود را در آمریکا شکست

نینتندو سوییچ با فروش ۸۳۰ هزار دستگاه خود در هفته شکرگزاری، بهترین فروش هفتگی کنسول را در تمام دوران نینتندو تجربه و از آن خود کرد.

چندی پیش بود که در جریان حراجی جمعه سیاه، مشخص شد که نینتندو سوییچ پرفروش‌ترین کنسول بوده است. با وجود فهرست بازی‌های انحصاری غنی و پربار در سال ۲۰۱۹ و سال‌های گذشته و ازطرفی، نزدیک شدن به پایان نسل فعلی بازی‌های ویدیویی، انتظار می‌رفت که نینتندو سوییچ بتواند این دستاورد را کسب کند. بااین‌حال نینتندو سوییچ دستاورد دیگری را هم به‌دست آورده است که موفقیت بسیار بزرگی است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار کنسول های بازی، سایت Bussiness Wire اعلام کرده که در جریان هفته شکرگزاری (یکشنبه سه آذر ماه تا شنبه ۹ آذر ماه) در آمریکا، فروش مدل معمولی نینتندو سوییچ درکنار نینتندو سوییچ لایت ۸۳۰ هزار دستگاه بوده است. این رقم که بیشتر آن به لطف نسخه لایت بوده است، نشان می‌دهد که نینتندو سوییچ توانسته است بهترین فروش هفتگی کنسول در تمام دوران کنسول‌های نینتندو را تجربه کند. ازاین‌رو به‌لطف حراجی بلک فرایدی و همچنین هفته شکرگزاری، فروش کلی نینتندو سوییچ در آمریکا به ۱۷.۵ میلیون دستگاه رسیده است.

نیک چاوز، معاون بخش بازاریابی و فروش شعبه آمریکا نینتندو دراین‌باره و موفقیت نینتندو سوییچ در هفته تعطیلات سال نو می‌گوید:

خریداران در تعطیلات شکرگزاری از اهمیت نینتندو سوییچ باخبر شدند؛ چرا که سوییچ یک فهرست متنوع از بازی‌ها را برای سلیقه‌های مختلف در خود جای داده است. فرقی نمی‌کند که آن را برای هدیه دادن یا برای خود خریداری کرده باشید، خانواده کنسول‌های نینتندو سوییچ به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به روش‌های مختلفی بازی مورد علاقه خود را تجربه کنید.

جدا از نینتندو سوییچ، بازی‌‌های انحصاری نینتندو هم توانسته‌اند در هفته شکرگزاری به دستاورد جدیدی دست پیدا کنند. بازی  Pokemon Sword and Pokemon Shield که مدتی قبل از هفته شکرگزاری منتشر شده بود، توانست در این هفته فروش کلی خود را به سه میلیون نسخه در آمریکا برساند. همچنین فروش کلی Mario Kart 8 Deluxe به ۸.۵ میلیون نسخه، Super Mario Odyssey به ۶.۵ میلیون نسخه و Super Smash Bros Ultimate هم به هشت میلیون نسخه رسیده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ دراین‌میان اشاره کنم که بازی‌هایی نظیر Call of Duty: Modern Warfare و FIFA 20 توانسته‌اند در هفته تعطیلات سال نو، بهترین فروش در میان تمامی بازی‌های ویدیویی را از آن خود کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده